7

«جورج کلونی» با این زن لبنانی نامزد کرد! +تصویر

  • کد خبر : 126447
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

یکی از منابع نزدیک به جورج کلونی به مجله پیپل گفت که جورج کلونی و امل علم الدین بالاخره با هم نامزد کردند.

 یکی از منابع نزدیک به جورج کلونی به مجله پیپل گفت که جورج کلونی و امل علم الدین بالاخره با هم نامزد کردند. پیش از این کلونی بارها قسم خورده بود که دیگر ازدواج نکند، ولی به نظر می رسد که این خانم جوان تأثیر زیادی روی او داشته که باعث شده کلونی قسمش را بشکند!

این منبع آگاه گفت: «جورج و امل تلاش می کنند تا همه چیز بی سر و صدا باشد، البته آنها قصد ندارند این مسئله را پنهان کنند.»

«جورج کلونی» نامزد کرد

امل علم الدین، ۳۶ ساله، وکیل امور انسان دوستانه لبنانی است که گفته می شود در مهمانی شام با سیندی کرافورد و همسرش که از دوستان کلونی هستند، انگشتر نامزدی اش را بدست داشته است. امل در کالج سنت هیو در دانشگاه آکسفورد رشته حقوق خوانده و زبان های فرانسه و عربی را به خوبی صحبت می کند. او در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک در رشته حقوق بین الملل کارشناسی ارشد خود را تمام کرد و در سال ۲۰۰۲ در آزمون وکالت نیویورک قبول شد.

سپس آزمون وکالت انگلستان را در سال ۲۰۱۰ با موفقیت پشت سر گذاشت و از آن پس در یک سری از کمیسیون های سازمان ملل به عنوان مشاور فرستاده ویژه کوفی عنان در سوریه فعالیت کرد.

علم الدین چندین کتاب و مقاله نیز در حوزه حقوق جنائی در انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر کرده است. به نظر می رسد که امل علم الدین، نامزد جورج کلونی، هم زیبائی و هم هوش را باهم دارد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=126447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر