2

رسایی: به خروج از کمیسیون اصل ۹۰ اصرار دارم

  • کد خبر : 97740
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با رد اخبار منتشر شده در خصوص مخالفت رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با استعفایش از این کمیسیون گفت: به انصرافم از کمیسیون اصل ۹۰ اصرار دارم.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده تهران در پی اعلام انصرافش از عضویت در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی که در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم در صحن علنی مجلس مطرح شد به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: همچنان برخواسته‌ام که انصراف از عضویت در کمیسیون اصل ۹۰ است، اصرار دارم.

وی افزود: بنا دارم با خروج از کمیسیون اصل ۹۰، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوم.

رسایی تصریح کرد: به لحاظ عضویتم در کمیسیون فرهنگی مانعی وجود ندارد و به لحاظ انصراف از کمیسیون اصل ۹۰ نیز دلائل تصمیم را ارائه خواهم کرد.

عضو فعلی کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: در اولین جلسه این کمیسیون که فردا یکشنبه ۳ شهریور ماه برگزار می‌شود طبق آئین‌نامه داخلی درخواست خودم را به هیئت رئیسه اعلام می‌کنم تا رسیدگی شود.

رسایی در خصوص اینکه گفته می‌شود جنابعالی پیش از این هم خواستار خروج از کمیسیون اصل ۹۰ بودید پس این موضوع مسبوق به سابقه بوده و صرفا به دلیل گفته‌شده اخیر نیست، گفت: یکبار درخواست خروج از کمیسیون اصل ۹۰ را داشتم که رئیس این کمیسیون با بنده صحبت کرد و قرار شده بمانم امافضای فعلی این کمیسیون فضایی نیست که بمانم.

نماینده تهران هم چنین با رد اخبار منتشر شده در خصوص مخالفت رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با استعفایش  از این کمیسیون گفت: انتقال از یک کمیسیون به کمیسیون دیگر باید با موافقت اعضای کمیسیون انجام شود.

اضافه می‌شود، حجت‌الاسلام حمید رسایی در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم به نشانه انتقاد از عملکرد رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در صحن علنی مجلس اعلام کرد از عضویت در این کمیسیون انصراف می‌دهد.

رسایی به برگزاری برخی جلسات رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با برخی وزرای پیشنهادی در جریان بررسی صلاحیت اعتراض داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر