3

برنامه‌ریزی مشترک جهت توانمندی بیشتر افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی

  • کد خبر : 9846
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۵۶

محمد عباسی گفت: اقداماتی برای ارتقای سطح کیفی ورزش افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به طراحی کمیته مشترک توانمندسازی معلولین اشاره کرد.وی ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان بهزیستی بتوان یک برنامه‌ریزی مشترک جهت توانمندی بیشتر افراد تحت پوشش بهزیستی تهیه و اجرا کرد. عباسی با بیان […]

محمد عباسی گفت: اقداماتی برای ارتقای سطح کیفی ورزش افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به طراحی کمیته مشترک توانمندسازی معلولین اشاره کرد.وی ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان بهزیستی بتوان یک برنامه‌ریزی مشترک جهت توانمندی بیشتر افراد تحت پوشش بهزیستی تهیه و اجرا کرد.

عباسی با بیان اینکه معلولیت ظاهری نباید موجب محرومیت شود، افزود: تلاش مسولین این است که اقدامات توانبخشی لازم را برای قشر معلول در کشور فراهم کنند.

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه خاطرنشان کرد: نباید سازمان بهزیستی را در این امر بزرگ تنها گذاشت.

افق – ایسنا:عباسی همچنین در حاشیه ضیافت افطاری سازمان بهزیستی تهران بزرگ نیز در سخنانی، اظهار کرد: توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی، یک ماموریت مشترک بین سازمان بهزیستی و وزارت ورزش و جوانان است.

وی گفت: فلسفه ورزش، توانمندسازی روحی و جسمی افراد و وظیفه بهزیستی نیز توانبخشی و توانمندی کسانی است که به نوعی ناتوانی جسمی دارند. برهمین اساس ورزش می‌تواند به این افراد کمک کند تا از سایر نعمت‌های خدادادی خود بهره‌مند شوند و توانمندی بالاتری را رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر