2

هر ۴ عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد صورت‌جلسه عزل دانشجو را امضا کرده بودند+سند

  • کد خبر : 99752
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸

هر ۴ عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد صورت‌جلسه عزل دانشجو را امضا کرده بودند+سند

نامه درخواست جلسه فوق العاده هیئت امنای دانشگاه آزاد به امضای توفیقی، سید حسن قاضی زاده، حمید میرزاده و صمدی یزدی به منظور بررسی ریاست این دانشگاه و عزل فرهاد دانشجو رسیده است.

خبرگزاری فارس: علی‌رغم کتمان، هر 4 عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد صورت‌جلسه عزل دانشجو را امضا کرده بودند+سند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، این نامه درخواست جلسه فوق‌العاده هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به امضای جعفر توفیقی سرپرست علوم، تحقیقات و فناوری، سید حسن قاضی‌زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد، حمید میرزاده دبیر هیئت موسس و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد و صمدی یزدی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد رسیده است.

براساس این گزارش، اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در این نامه خطاب به هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد به استناد ماده ۱۱ اساسنامه این دانشگاه و تبصره یک آن خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده‌ هیئت امنای دانشگاه شدند.

در این نامه مواردی همچون بررسی و تصمیم در خصوص پرونده‌های مهم حقوقی علیه دانشگاه آزاد اسلامی، بحث درباره گزارش دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور سابق و اتخاذ تصمیمات مقتضی، بحث و تصمیم‌گیری در مورد اموال مازاد دانشگاه آزاد اسلامی، اصلاح ترکیب وظایف و اختیارات هیئت امنا استانی دانشگاه آزاد اسلامی، بررسی و رفع اشکال و ابهام از تراز مالی تلفیقی بودجه سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موارد برای موضوع بحث این جلسه مطرح شده است.

یاسر هاشمی رفسنجانی فرزند هاشمی رفسنجانی و رئیس دفتر هیئت امنای دانشگاه‌ آزاد با اشاره به درخواست تعدادی از اعضای هیئت امنای این دانشگاه مبنی بر تشکیل جلسه فوق‌العاده، در گفت‌وگو با رسانه‌های کشور گفت: جلسه فوق‌العاده هیئت امنای دانشگاه آزاد در آینده‌ای نزدیک و قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل می‌شود.

به گزارش فارس، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس پس از جلسه با هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، گفت: درجلسه اخیری که با هاشمی رفسنجانی داشتم موضوعات مختلف از جمله عزل احتمالی اینجانب و بررسی آن در جلسه هیئت امنا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر