1

استاندار اصفهان امروز در جلسه هیات دولت معرفی خواهد شد

  • کد خبر : 99992
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۹:۴۷

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال انتخاب محمدعلی جوادی شهردار اصفهان در دوران اصلاحات به سمت استانداری اصفهان، قوی است. او از حمایت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان اصفهان برخوردار و در فهرست پیشنهادی آنها نفر اول است.

به گزارش ایسنا، عصر ایران با درج این خبر نوشت: به نظر می‌رسد که در بین احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی استان اصفهان در حال حاضر جوادی از شانس بیشتری نسبت به رسول زرگر دیگر گزینه استانداری اصفهان برخوردار است. زرگر از جمله نیروهای نزدیک به اصولگرایان است.

ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان، حزب اعتدال و توسعه، خانه کارگر، حزب اسلامی کار، سازمان عدالت و آزادی، حزب مردمسالاری، کارگزاران، انجمن اسلامی بازار، مجمع زنان اصلاح‌طلب، انجمن اسلامی مهندسین، انجمن اسلامی بازار، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اصفهان و تعداد زیادی از چهره‌های سیاسی و مدیریتی استان اصفهان حمایت خود را از علی جوادی اعلام کرده‌اند.

آیت‌الله علی صافی اصفهانی از مراجع تقلید هم در نامه‌ای خطاب به دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور او را برای این سمت تایید کرده بود.

حامیان جوادی معتقدند انتخاب استاندار بومی که سال‌ها سابقه مدیریت کاری در استان داشته و از توان اجماعی بالا در همگرایی بین افراد و گروه‌های سیاسی برخوردار است، می‌تواند در بازگشت به مسیر توسعه و رفع چالش‌های استان نقش مهمی داشته باشد.

براساس گزارش‌های منتشر شده حدود ۵۰۰ نفر از فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان اصفهان نیز با امضای نامه‌ای خطاب به ریاست جمهوری نوشته‌اند: “نیروهای قدیمی، جوانان، بانوان و نیروهای معقول و معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرای استان، بر جناب آقای مهندس جوادی به عنوان گزینه استانداری اصفهان اتفاق نظر دارند. ایشان تخصص‌گرایی و دوری از باندبازی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های فکری و مدیریتی استان را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند و به‌جاست دولت از این فرصت مغتنم بهره جسته و همگرایی ایجاد شده را پشتوانه تحولی عظیم به منظور رفع مشکلات این استان کند.”

از سوی دیگر، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان اعلام کرد که محمدعلی جوادی شهردار سابق اصفهان را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی استانداری اصفهان به هیات دولت معرفی کرده است.

چهره‌های مطرح و شناخته‌شده اصلاح‌طلبان در استان اصفهان از جمله سیدعلی نکویی، مهندس معین، دکتر ساسان، حجت‌الاسلام سیدمحمد طاهری، حسین نجار، عبدالرحمان تاج‌الدین و همچنین چهره‌های شناخته‌شده اصولگرایان در استان اصفهان از جمله مهندس کوهپایی، مهندس صمصام شریعت و همچنین تعدادی از اعضای اصولگرای شورای شهر اصفهان نیز حمایت خود را از حضور محمدعلی جوادی در راس استانداری اصفهان اعلام کرده‌اند.

طبق برخی شنیده‌ها، استاندار اصفهان امروز در جلسه هیات دولت معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=99992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر