2

آقای لاریجانی یک اصولگرای تمام عیار است با دیدگاه اصلاح طلبانه

  • کد خبر : 11939
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳

عضو کمیسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با استقبال از مواضع اصلاح‌طلبانه لاریجانی گفت: من آقایان لایجانی، مطهری، کاتوزیان، باهنر، عباسپور و برخی دیگر از اصولگرایان را «نواصلاح‌طلب» نمی‌دانم اما آنها دارای دیدگاه‌های اصلاح‌طلبی هستند. امیر طاهرخانی در گفت‌وگو با فارس ضمن بیان این مطلب افزود: ورود افراد به جریان‌های مختلف منعی ندارد و اگر کسی […]

عضو کمیسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با استقبال از مواضع اصلاح‌طلبانه لاریجانی گفت: من آقایان لایجانی، مطهری، کاتوزیان، باهنر، عباسپور و برخی دیگر از اصولگرایان را «نواصلاح‌طلب» نمی‌دانم اما آنها دارای دیدگاه‌های اصلاح‌طلبی هستند.

امیر طاهرخانی در گفت‌وگو با فارس ضمن بیان این مطلب افزود: ورود افراد به جریان‌های مختلف منعی ندارد و اگر کسی می‌خواهد از اصولگرایی به اصلاح‌طلبی بیاید منعی نیست.

وی با اشاره به اینکه در نهایت مردم تشخیص می‌دهند که به چه کسی رأی بدهند، ادامه داد: مردم خواهان شفاف‌شدن مواضع کاندیداها هستند و کسانی که می‌خواهند در جریان اصلاح‌طلبی باشند، باید مواضع شفاف مبتنی بر اصول این جریان اتخاذ کنند.

این عضو فراکسیون اقلیت اضافه کرد: آقای لاریجانی یک اصولگرای تمام عیار است اما نظرات اصلاح‌طلبی را هم قبول دارد که این روحیه اصلاح‌طلبی در آقایانی چون مطهری، کاتوزیان، باهنر و چند نفر دیگر هم دیده می‌شود.

طاهرخانی با اشاره به اینکه اصولگرایان افراطی، امثال آقای لاریجانی را به دلیل داشتن روحیات اصلاح‌طلبانه تحمل نمی‌کنند، افزود: آقای لاریجانی و چند نفر دیگر تلفیقی از اصولگرا و اصلاح‌طلب هستند. اما من واژه “نو اصلاح‌طلبان” را برای آنها قبول ندارم، البته حضورشان در جریان اصلاح‌طلب هیچ منعی ندارد.

گفتنی است در چند روز گذشته ورود افرادی چون لاریجانی، باهنر، کاتوزیان، مطهری، عباسپور، غفوری‌فرد و چند نفر دیگر از اصولگرایان سابقه به جرگه اصلاح‌طلبان به عنوان «نواصلاح‌طلبان» با استقبال اعضای جریان اصلاح‌طلب مواجه شده و آنان از مواضع ۲-۳ سال اخیر این اصولگرایان سابق تمجید می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر