2

۱۰۰درصد بودجه فنی و اعتباری واحدهای صنعتی خراسان رضوی جذب شد

  • کد خبر : 21265
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶

معاون صنایع کوچک شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ درصد بودجه فنی و اعتباری واحدهای صنعتی خراسان رضوی در سال جاری جذب شده است.

به گزارش افق روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی, مسعود مهدیزاده, معاون صنایع کوچک این شرکت از جذب  ۱۰۰درصدی بودجه حاصل از کمکهای فنی و اعتباری  با مساعدت بانک صنعت و معدن تا پایان  مهر ماه سال جاری خبر داد.
وی اولویت دریافت تسهیلات را واحد های صنعتی کوچک مستقر در شهرکهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی حداقل ۴۰ درصد و با اولویت اعطای تسهیلات به طرح های شهرستانی اعلام کرد
وی  ضمن اشاره به بودجه تخصیصی مربوط به کمکهای فنی و اعتباری افزود: از مجموع ۱۸۰۰۰۰ میلیون ریال اعتبار، تاکنون ۶۰ طرح با اشتغالی معادل ۱۰۱۲ نفر  در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ایجاد گردیده است که سرانه هزینه اشتغال برای هرنفر مبلغ ۱۷۷ میلیون ریال برآورد شده است.
شایان ذکر است، این تسهیلات  در قالب کمک های فنی و اعتباری به صنایع کوچک غیر دولتی بوده که در اختیار طرح ها،واحدهای صنعتی، در شهرک های صنعتی استان قرارگرفت.
گفتنی است : استان خراسان رضوی دارای ۴۳ شهر ک و ناحیه صنعتی مصوب ، ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی فعال در وسعتی افزون بر یک هزارو ۷۲۶ هکتار در حال فعالیت بوده و تاکنون بیش از یک هزار و ۷۸۰واحد صنعتی با اشتغال ۵۳ هزار و ۴۷۹  نفر در این شهرک ها مشغول بکار هستند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21265

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر