1

رفتارهای سیاسی احمدی‌نژاد کاملاً اشتباه است/ از همکاران دولت نهم و دهم فقط چند نفر با او مانده‌اند

  • کد خبر : 247962
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

استاندار قم و همدان در دولت دهم گفت: رفتارهای سیاسی احمدی‌نژاد کاملاً اشتباه است و نه فایده‌ای برای خودش و گروهکش دارد و نه منجر به نتیجه‌ای می‌شود.

خبرگزاری فارس: رفتارهای سیاسی احمدی‌نژاد کاملاً اشتباه است/ از همکاران دولت نهم و دهم فقط چند نفر با او مانده‌اند

کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و همدان در دولت دهم و عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور با اشاره به رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و تخریب دستگاه قضایی، اظهار داشت: رفتارهای سیاسی احمدی‌نژاد کاملاً اشتباه است و نه فایده‌ای برای خودش و گروهکش دارد و نه منجر به نتیجه‌ای می‌شود.

پیریایی ادامه داد: از جمعیت بزرگ همکاران دولت نهم و دهم در حال حاضر فقط چند نفر با ایشان مانده‌اند و مردم هم اقبالی به این رفتارها نشان نمی‌دهند.

استاندار قم و همدان در دولت دهم با تأکید بر اینکه جمعیت‌نمایی کار دشواری نیست آن هم در میان مردم و مکان‌هایی که جمعیت به صورت طبیعی در آن حضور دارد یادآور شد: بساط کردن و استفاده از ترفند جمعیت‌نمایی کار آسانی است؛ به خصوص اینکه ‌آنها روش‌هایی را دنبال می‌کنند که مایه کنجکاوی می‌شوند مانند حرکت مضحک بست‌نشینی در حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی که واقعاً یک بدعت ناپسند است.

وی تصریح کرد: اوج گفتار و رفتار ناپسند آقای احمدی‌نژاد زمانی بود که ایشان به صراحت اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم کاندیدا نمی‌شود و از کسی هم حمایت نمی‌کند اما ناگهان هم خودش کاندیدا شد و هم بقایی را کاندیدا کرد که این یک پارادوکس آشکار بود.

پیریایی با بیان اینکه بنده در آن مقطع نامه‌ای به ایشان نوشتم و حرکت او را تقبیح کردم، افزود: بقیه همکاران دولت نهم و دهم نیز در مقاطع مختلف گفتار و رفتار او را رد کرده‌ و ناپسند دانسته‌اند.

معاون هماهنگی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در دولت نهم یادآور شد: اخیراً متأسفانه آقای احمدی‌نژاد از خطوط قرمز مردم و نظام عبور کرده و با نامه و بیانیه و اظهارات عجیب و غریب علیه مبانی انقلاب اسلامی این اظهارات را بیان می‌کند از این رو این گروهک مختصر و شخص احمدی‌نژاد در فرقه‌سازی هم توفیق نداشت و به اصطلاح عِرض خود می‌برد و زحمت ما می‌دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر