2

اگر می خواهیم بسترساز و زمینه ساز ظهور باشیم باید به سمت قله ایمان حرکت کنیم.

  • کد خبر : 5303
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴

سرتیپ احمدی مقدم در مراسم افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: خدمت به مردم را وظیفه ای دینی و الهی بدانید زیرا ایجاد شرایط آرامش و امنیت برای مردم ، مبارزه با مفسدان ، تبهکاران ، جانیان ، به فساد کشانندگان جامعه و اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی […]

سرتیپ احمدی مقدم در مراسم افتتاح ساختمان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: خدمت به مردم را وظیفه ای دینی و الهی بدانید زیرا ایجاد شرایط آرامش و امنیت برای مردم ، مبارزه با مفسدان ، تبهکاران ، جانیان ، به فساد کشانندگان جامعه و اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی و الهی است.

وی اضافه کرد: به ویژه اقامه فریضه امر به معروف از وظایف بسیار مهم فردی و اجتماعی است و اگر نبود ، فساد به سرعت جامعه را احاطه می کرد.

سرتیپ احمدی مقدم گفت: امروز در واقع رسانه ها نیز چنین کاری انجام می دهند و با طرح انتقادات و پیشنهادها امر به معروف و نهی از منکر می کنند.

وی در ادامه به طرح های نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: بهبود ترافیک و روان سازی آن از طرح های نیروی انتظامی است که به رغم افزایش روزانه تعداد خودروها و سفرها با مجموع تلاش همکاران در شهرداری ، حمل و نقل عمومی ، راهنمایی و رانندگی و مردم ، روانی ترافیک را شاهدیم که البته باید تلاش کنیم این وضع با اجرای صحیح قوانین و مقررات بهتر شود.

سرتیپ احمدی مقدم افزود: برخورد با آلودگی ها از دیگر طرح های ماست که برخورد با معتادان ، ولگردان و مواد فروشان ، آلوده کنندگان محیط اخلاقی جامعه و نیز برخورد با مجرمان ،‌ دزدان ، سارقان و دیگر کسانی که آرامش جامعه را برهم می زنند و اخلال ایجاد می کنند از این طرح هاست .

وی گفت: اجرای این طرح ها موجب شده است که همه شاخص ها ارتقا یابد که البته نباید به این اکتفا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: طرح های ما باید روز به روز کامل تر شود و بتواند از بازگشت شرایط ناامنی پیشگیری و جلوگیری کند.

وی در ادامه به موضوع ناامنی اشاره کرد و گفت : ناامنی صرفاً مجرمانه ، تبهکارانه و قداربندانه نیست بلکه در فضای رسانه ای و مجازی بیشتر صدق می کند ؛ مجرمانی که دیده نمی شوند ولی افساد می کنند ، بندگان خدا را به تباهی می کشند و از طریق مواد مخدر ، ترویج فساد اخلاقی ،‌ انحرافات فکری و دینی و نیز ترویج شیطان پرستی به جای خداپرستی و بسیاری اقدامات دیگر ، گروه گروه بندگان خدا را از مسیر حق خارج می کنند و همین موجب نگرانی مردم و خانواده ها می شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید زمینه سازان ظهور حضرت باشیم گفت: منتظر واقعی در وسط میدان است و تلاش می کند بسترها و زمینه را برای ظهور فراهم کند.

وی افزود: اگر می خواهیم بسترساز و زمینه ساز ظهور باشیم باید به سمت قله ایمان حرکت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در واقع یکی از پیش فرض های ظهور این است که جامعه آمادگی و سازوکارهای لازم را داشته باشد.

سرتیپ احمدی مقدم گفت: در انقلاب اسلامی خودمان نیز ابتدا زمینه فراهم و پیوستگی امام و امت محقق شد و وقتی مردم آگاه شدند رهبری معنی پیدا کرد و انقلاب تحقق یافت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5303

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر