3

مسئولان انگلیسی که دم از آزادی هم جنس گرایی می زنند

  • کد خبر : 9796
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵

افق:رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولین رژیم سلطنتی انگلستان امروز از لزوم حفظ کانون خانواده می گویند در حالی که تا ۲ ماه پیش از آزادی هم جنس گرایی دم می زدند. روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار نقدی که در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های ناحیه مالک اشتر تهران سخن می گفت، […]

افق:رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولین رژیم سلطنتی انگلستان امروز از لزوم حفظ کانون خانواده می گویند در حالی که تا ۲ ماه پیش از آزادی هم جنس گرایی دم می زدند.

روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار نقدی که در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های ناحیه مالک اشتر تهران سخن می گفت، در توصیف وضعیت کنونی جهان تصریح کرد: دنیای امروز گرفتار آشوب، جنگ و خون ریزی است و انگار که عملا یک جنگ جهانی در جریان است. امروز قلدر ترین کشورهای جهان، بیچاره ترین کشورها هستند و با یک اقتصاد فروپاشیده و اجتماعی از هم گسیخته مسیر نابودی را طی می کنند.

وی به اوضاع اسف بار اجتماعی در آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: جامعه آمریکا در اوج نا امنی و معضلات لاینحل اجتماعی گرفتار است. این کشور بیش از ۳ میلیون زندانی دارد که به اندازه جمعیت یک کشور است. مطابق آمار دادگستری آمریکا بیش از ۳۵ درصد کودکان از طریق نامشروع متولد می شوند و بیش از ۶۰ درصد ازدواج ها نیز به طلاق منجر می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اعتراف نخست وزیر رژیم سلطنتی انگلیس به از هم گسیختگی اجتماعی و تاکید وی بر لزوم تحکیم بنیان خانواده ها، اظهار داشت: هنگامی که محرومین در انگلستان قیام کردند آقای کامرون بعد از چند روز فکر کردن، نطق شان باز شد و فروپاشی خانواده و وجود خیل عظیم نوجوانان و جوانان بی پدر و مادر و نامشروع را عامل نابسامانی های این کشور دانسته و از لزوم تحکیم خانواده ها سخن گفتند. بالاخره ایشان باید پاسخ بدهند که آزادی هم جنس گرایی برای جامعه مفید است یا حفظ کانون خانواده؟

سردار نقدی وضعیت کنونی مسئولین رژیم پادشاهی انگلیس را دچار تناقض گویی و سردرگمی دانست و افزود: اکنون که با قیام گسترده محرومین روبرو شده اند و کاری هم از دست شان بر نمی آید یاد خانواده افتاده اند. در حالی که تا همین ۲ ماه پیش از آزادی هم جنس گرایی قاطعانه دفاع می کردند

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر