6

در حال حاضر ۳۰ درصد از مشکلات کشور مربوط به تحریم هاست

  • کد خبر : 111103
  • ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت : رابطه با آمریکا همه مشکلات را حل نمی کند و این اظهارات که برخی می گویند رابطه با آمریکا حلال مشکلات است درست نیست.

یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا دولت یازدهم به شعارهایی که در زمان انتخابات داده، عمل کرده است یا نه اظهار داشت: بالاخره بین آن شعار هایی که گفته شده و آنچیزی در عمل محقق می شود اختلاق وجود دارد.

وی افزود: البته دولت با محدودیت هایی هم رو به رو است ولی در کل سعی کرده تا جایی که می شود به شعارهایی که داده عمل کند که البته در بخشی از آن موفق بوده و در بخش دیگر توفیق نداشته است.

آل اسحاق در پاسخ به این سوال که برخی می گویند رابطه با آمریکا حلال مشکل کشور است؛ آیا این حرف درست است؟ گفت : رابطه با آمریکا همه مشکلات را حل نمی کند و این اظهارات که برخی می گویند رابطه با آمریکا حلال مشکلات است درست نیست.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد از مشکلات کشور مربوط به تحریم هاست و ۷۰ درصد از آن مربوط به مشکلات و مسائل داخلی است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد لایحه بودجه سال ۹۳ اظهار داشت: در لایحه بودجه باید روی تامین منابع و مصارف، بیشتر کار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=111103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر