3

ساخت مسکن مهر در دیگر کشورها نمایش قدرت فنی ایران است

  • کد خبر : 21925
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه وجویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق ایران و سوریه برای ساخت ۵۰ هزارمسکن مهر در این کشور ،گفت: ایران به واسطه ساخت و سازمسکن در سوریه و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس می‌تواند قدرت دانش فنی ساختمانی خود را به رخ این کشورها بکشد.

سید علی ادیانی راد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اجرای پروژه مسکن مهردرسوریه یادآورشد: انجام برخی توافقات مثل ساخت مسکن در میان کشورها امری کاملا طبیعی است و ایران نیز مثل سایر کشورها تصمیم به ساخت مسکن مهر درسوریه دارد که می تواند نتایج مثبت زیادی برای دانش فنی ساختمانی کشور داشته باشد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویباردر مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی‌که اجرای بخش هایی از طرح مسکن مهردر کشورمان توسط برخی کشورها از جمله ترکیه اجرا می‌شود، ایران نیزمی تواند این طرح را در سایر کشورها از جمله سوریه اجرایی کند.

وی اظهار داشت: در صورتی که ایران بتواند مسکن مهر رادر سوریه یا برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس اجرا کند، نمایش قدرتی از تکنولوژی و دانش فنی وساختمانی کشورمان خواهد بود.

ادیانی راد با تاکید براینکه ایران باید جای پایی در صنعت ساختمان سازی در سایر کشورها پیدا کند، افزود: ایران به واسطه ساخت و ساز مسکن در سایر کشورها می‌تواند دانش فنی خود را به رخ آنها بکشاند ضمن  اینکه می‌تواند از تجربیات سایر کشورها در امر ساخت و ساز بهره گیرد.

وی با اشاره به اولویت دولت برای ساخت و سازمسکن برای همه شهروندان کشور تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای کشور، دولت موضوع ساخت مسکن را برای شهروندان فاقد مسکن دراولویت کاری خود قرارداده است.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتیکه همه توان و ظرفیت کشور رابرای ساخت مسکن بکار گیریم، بازهم ظرفیتی برای فعالیت وهمکاری سایر کشورها برای ساخت و ساز درکشوروجود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر