0

تمامی درآمد ناشی از اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها هزینه شده است

  • کد خبر : 10068
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۷

محمدرضا فرزین گفت :هزینه‌هایی که تاکنون از محل درآمد یارانه‌های نقدی پرداخت شده می‌توان به رقم دقیق درآمدهای ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها دست یافت. دبیر ستاد هدفمند‌کردن یارانه‌ها تاکید کرد: تمامی درآمد ناشی از اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها به اضافه تن‌خواه قانونی ابتدای اجرای قانون در قالب بازپرداخت یارانه نقدی به خانوار‌ها و پرداخت […]

محمدرضا فرزین گفت :هزینه‌هایی که تاکنون از محل درآمد یارانه‌های نقدی پرداخت شده می‌توان به رقم دقیق درآمدهای ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها دست یافت.

دبیر ستاد هدفمند‌کردن یارانه‌ها تاکید کرد: تمامی درآمد ناشی از اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها به اضافه تن‌خواه قانونی ابتدای اجرای قانون در قالب بازپرداخت یارانه نقدی به خانوار‌ها و پرداخت نقدی و تسهیلاتی به موارد شامل ماده هشت قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها، یعنی بخش‌های صنعت، کشاورزی، حمل و نقل و شهرداری‌ها هزینه شدند.

محمدرضا فرزین درباره بحث‌هایی که راجع به درآمد ۶۰ میلیارد دلاری هدفمند کردن یارانه‌ها که عنوان شده اظهار کرد: درآمد هدفمند کردن در این مدت ۶۰ میلیارد دلار نبوده است. بلکه وزیر اقتصاد این رقم را به نقل از برآوردهای کارشناسی صندوق بین‌المللی پول و نه اعلام رسمی این صندوق، برای یک سال عنوان کرده بود اما گویا این امر با سوء‌ برداشت مواجه شده است.

وی ادامه داد: صندوق بین‌المللی پول براساس برآوردهای کارشناسی و تحلیلی که از منافع اجرای این قانون در ایران داشته در گزارش تحلیلی خود این منافع را مجموعا برای یک سال۶۰ میلیارد دلار برآورد کرده بود.

دبیر ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرد: تمامی درآمد ناشی از اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها به اضافه تن‌خواه قانونی ابتدای اجرای قانون در قالب بازپرداخت یارانه نقدی به خانوار‌ها و پرداخت نقدی و تسهیلاتی به موارد شامل ماده هشت قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها، یعنی بخش‌های صنعت، کشاورزی، حمل و نقل و شهرداری‌ها هزینه شدند.

به گفته فرزین با محاسبه هزینه‌هایی که تاکنون از محل درآمد یارانه‌های نقدی پرداخت شده می‌توان به رقم دقیق درآمدهای ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها دست یافت.

وی ادامه داد: هر آنچه که تاکنون از محل هدفمند کردن یارانه‌ها درآمد داشته‌ایم به اضافه تن‌خواه ابتدایی هزینه شده است و حساب وکتاب در این باره شفاف است/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر