3

هنگامه قاضیانی در فیلم ما همه گناهکاریم +تصاویر

  • کد خبر : 106225
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱

پس از آغاز فیلمبرداری «ما همه گناهکاریم»‌ به کارگردانی حامد امرایی در تهران، گروه تولید به شمال کشور رفتند تا فیلمبرداری صحنه‌های مرتبط را پی بگیرند.

به گزارش ایسنا ، پس از آغاز فیلمبرداری «ما همه گناهکاریم»‌ به کارگردانی حامد امرایی در تهران، گروه تولید به شمال کشور رفتند تا فیلمبرداری صحنه‌های مرتبط را پی بگیرند.
فیلمبرداری نخستین تجربه سینمایی حامد امرایی پنجشنبه ۱۶ آبان‌ در تهران آغاز شد و در نخستین سکانس، هنگامه قاضیانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی جلوی دوربین رفت و به ایفای نقش خود پرداخت.
هنگامه قاضیانی در صحنه‌ای از فیلم «ما همه گناهکاریم»
از آنجا که ۲۵ روز از فیلمبرداری «ما همه گناهکاریم» باید در شمال کشور انجام شود، تهیه‌کننده و کارگردان به دنبال مساعد شدن شرایط جوی بودند تا زمان فیلمبرداری این صحنه‌ها را برنامه‌ریزی کنند و به دلیل آنکه در روزهای آینده شمال کشور جوی مساعد دارد، کارگردان ترجیح داده به شمال برود و ابتدا صحنه‌های مربوط به آن قسمت را جلوی دوربین ببرد به همین دلیل قرار است از امروز یا فردا حمید فرخ‌نژاد دیگر بازیگر اصلی این فیلم در کنار هنگامه قاضیانی بازی خود را در «ماه همه گناهکاریم» آغاز کند.
این فیلم سینمایی که به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری ساخته می‌شود، قرار است ۲۰ روز در تهران و ۲۵ روز در شمال کشور فیلمبرداری شود.
همچنین حسن حسن‌دوست تدوین موازی «ما همه گناهکاریم»‌ را همزمان با فیلمبرداری آن آغاز می‌کند و به همین دلیل اولین نمایش این فیلم قطعا در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
به گفته محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده «ما همه گناهکاریم» قرار است در روزهای آینده یک یا دو بازیگر شاخص دیگر نیز به این فیلم اضافه شوند.
بخشی از عوامل تولید «ما همه گناهکاریم» عبارتند از: فیلمنامه اولیه: ناصر هاشم‌زاده، فیلمنامه نهایی: امیر عربی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، صدابردار: یدالله نجفی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس‌شریفی، گروه کارگردانی: علی تهرانی، مجتبی بختیاری، مهدی امرایی، مدیر تولید و مجری طرح: فرهاد کی‌نژاد، دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، عکاس: علی علی‌اکبری.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر