2

اعلام جزئیات حضور دنیامالی در شورا و فدراسیون قایقرانی

  • کد خبر : 118065
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۴۹

احمد دنیامالی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای حضور همزمانش در شورای شهر و ریاست فدراسیون قایقرانی وجود ندارد، گفت: عضویت در شورای شهر و فدراسیون ورزشی شغل نیست.

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه چندی پیش به دلیل حضور در انتخابات فدراسیون‌ها، استعفای خود را به ریاست شورای شهر تهران تقدیم کردم، اظهار داشت: بر اساس قانون باید این کار را انجام می‌دادم تا بتوانم در انتخابات شرکت کنم.

دنیامالی بیان داشت: اعضای شورای شهر تهران اعتقاد دارند نه عضویت در شورا و نه عضویت در فدراسیون‌های ورزشی اساساً شغل محسوب نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیز بر این موضوع صحه گذاشته است و تاکید داشته که حضور در شورای شهر شغل محسوب نمی‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سرانجام تکلیف شما در شورای شهر چه خواهد شد، گفت: امیدوارم با تعامل سازمان بازرسی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر این مشکل به زودی برطرف شود چرا که بنده سابقه‌ طولانی نیز در بحث مدیریت شهری و به خصوص حمل و نقل ریلی و شهری دارم.

دنیامالی ادامه داد: بحث دیگری که وجود دارد که بنده سابقه‌ای خوبی هم در بحث ورزشی و بخصوص قایقرانی دارم که عضو بین‌المللی این رشته هستم و در حال حاضر برنامه توسعه قایقرانی آسیا با بنده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=118065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر