2

فروش اعضای پیکر شهدای فلسطینی توسط رژیم اسرائیل + تصویر

  • کد خبر : 12037
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰

تجارت اسراییل با اعضای پیکر شهدای فلسطینی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی اعضای پیکر شهدای فلسطینی را سرقت و به فروش می رساند. افق نیوز – شبکه خبری العالم به نقل از نشریه “القدس العربی” عیسی قراقع وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی به یکی از بزرگترین مراکز جهانی […]

تجارت اسراییل با اعضای پیکر شهدای فلسطینی

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی اعضای پیکر شهدای فلسطینی را سرقت و به فروش می رساند.

افق نیوز – شبکه خبری العالم به نقل از نشریه “القدس العربی” عیسی قراقع وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی به یکی از بزرگترین مراکز جهانی فروش اعضای بدن انسان به ویژه اعضای مسروقه از پیکرهای شهدای فلسطینی تبدیل شده است.

وی افزود: سرزمین های اشغالی به علت خرید و فروش اعضای پیکرهای شهدای فلسطینی به بزرگترین مرکز جهانی خرید و فروش اعضای بدن انسان تبدیل شده است.

قراقع در یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت روز ملی بازگرداندن پیکرهای شهدای فلسطینی و عرب و تعیین تکلیف افراد مفقود الاثر در سرزمین های اشغالی با حضور غسان خطیب سخنگوی کابینه و علی خشان وزیر دادگستری تشکیلات خودگردان و مدیر مرکز حمایت های قانونی بیت المقدس تأکید کرد: این کنفرانس با هدف افشای جنایات مستمر و آشکار رژیم صهیونیستی و نقض قوانین بین المللی و انسانی و همه معاهدات و پیمان های بین المللی از سوی رژیم صهیونیستی و خودداری از تحویل پیکرهای دو تن از شهدا برگزار می شود تا این جنایت نیز به سلسله جنایات اشغالگران افزوده شود.
وی همچنین خواستار اجرای مصوبات اتحادیه عرب در سال ۲۰۰۹ شد که براساس آن قرار بود درباره جنایات رژیم اسراییل تحقیق و اشغالگران مورد پیگرد قرار گرفته و موضوع در گزارش حقوق بشر که در سازمان ملل قرائت خواهد شد؛ مطرح شود.

قراقع افزود: رژیم صهیونیستی با هدف انتقام از شهدا و خانواده هایشان و همچنین مخفی نگه داشتن جنایاتی که علیه پیکرهای آنها انجام گرفته است و فرار از پیگرد قانونی از تحویل دادن پیکر شهدا به فلسطینی ها خودداری می کند.

علی خشان وزیر دادگستری تشکیلات خودگردان نیز تأکید کرد: هیچ گونه دلیل قانونی یا انسانی مبنی بر نگهداری پیکرهای شهدا پس از شهادتشان وجود ندارد و همه دلایل سیاسی مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی کاملا واهی است.

وی با تأکید بر این که این قضیه کاملا انسانی و به حقوق و کرامت انسانی مربوط است؛ خاطرنشان کرد که شهدای ما همواره از دفن براساس آداب و رسوم و احکام دینی محروم می شوند.

وزیر دادگستری تشکیلات خودگردان اظهار داشت: این وزارتخانه موضوع فوق را به دقت پیگری و حتی در اتحادیه عرب مطرح کرده و توانسته است مصوبه ای را در زمینه ادامه تلاش ها درباره این مساله به تصویب برساند. همچنین برخی از کشورهای عربی پرونده های قانونی را برای پیگیری بازگرداندن پیکرهای شهدا آماده کرده اند.

مدیر مرکز حمایت های قانونی بیت المقدس نیز تأکید کرد: تلاش ها برای باز پس گیری پیکرهای شهدا و دفن آنها متناسب با جایگاه و شأن آنها ادامه خواهد داشت.
وی با اظهار تعجب از سکوت سازمان بین المللی صلیب سرخ در این باره افزود: این کمیته با همکاری وزارت خانه های دادگستری و اسرا، ۳۳۸ مورد از شهدا از جمله اسامی شماری از شهدای غیر فلسطینی را به ثبت رسانده است.

وی گفت: ما همچنین توانستیم رژیم صهیونیستی را وادار به اذعان به وجود شمار بیشتری از شهدای مان در سرزمین های اشغالی کنیم. اما این رژیم همواره در صدد است این موضوع را به مذاکرات مرتبط کند. ولی ما این امر را نخواهیم پذیرفت.

لازم به ذکر است رژیم صهیونیستی پیکرهای دهها تن از شهدای فلسطینی را در گورستان های سری و سردخانه های ارتش این رژیم نگهداری و با هدف فشار به خانواده های شهدا از تحویل این اجساد خودداری می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12037

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر