1

۴ نفر قاضی از منصب قضا سلب صلاحیت شدند و به طور کامل از پست قضایی عزل شدند

  • کد خبر : 128870
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که سیستم نظارتی دستگاه قضایی کشور اجازه وقوع فساد در داخل این قوه را نمی‌دهد گفت: با تشدید نظارت ۴ نفر قاضی از منصب قضا سلب صلاحیت شدند و به طور کامل از پست قضایی عزل شدند.

فارس: غلامحسین اژه‌ای در ادامه شصت و دومین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: سیستم نظارتی داخل قوه قضائیه اعم از دادسراهای نظامی قضات و … نسبت به کسانی که در داخل قوه یا خارج قوه به نام قاضی یا کارمند تخلف کنند نظارتش را تشدید کرده است.سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: بر همین اساس دستگاه نظارتی با آنها برخورد می‌کند و بعضی کسانی که هیچ ارتباطی با قوه قضائیه ندارند و با جعل عنوان و مرتبط بودن با افراد یا به عنوان قاضی و کارمند نیز اخاذی می‌کنند با آنها نیز مقابله می‌شود.

اژه‌ای افزود: دیده شده بعضی افراد از مردم پول می‌گیرند و قاضی و دستگاه قضا را بدنام می‌کنند و حتی همین‌ها با جعل عنوان در مسیر کار عمل کرده یا کاغذی را جعل می‌کنند یا باعث می‌شوند بعضی از افراد داخل قوه فساد کنند که با تشدید نظارت ۴ نفر قاضی از منصب قضا سلب صلاحیت شدند و به طور کامل از پست قضایی عزل شدند.

سخنگوی قوه قضائیه بیان داشت: چند نفر کارمند و قاضی دستگیر شدند و تحت تعقیبند.

اژه‌ای اظهار داشت: تعدادی دلال نیز در این زمینه شناسایی شده که متاسفانه بعضی نیز وکلا بوده‌اند و تعدادی از جاعلان عنوان بودند و می‌خواستند سیستم قضایی را بدنام کنند اما خوشبختانه قاطبه وکلای ما در مسیر قانونی عمل می‌کنند ولی بعضی به نام آنها چهره بقیه را مشوش می‌کنند که دستگیر شده‌اند.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: یکی از افرادی که در پرونده بوشهر فراری شده بود با تلاش دستگاه‌های امنیتی و قضایی دستگیر و بازداشت شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=128870

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر