1

عابدینی: انتخاب بازیکن وظیفه مربی نیست

  • کد خبر : 130151
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید هویتی پرسپولیسی داشته باشند و کمیته فنی وظیفه‌اش انتخاب بازیکن است.

امیر عابدینی پس از پایان جلسه کمیته فنی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که من فهمیدم قرار است حمید استیلی پاسخگوی شما باشد. ما در این جلسه ایرادهایی به آیین‌نامه وارد کردیم و قرار شد آن را به هیات مدیره بازگردانیم تا اصلاحات انجام شود و در صورت مصوب شدن کار را ادامه خواهیم داد.

فارس/عابدینی در مورد اینکه احتمال دارد این کمیته به کار خود ادامه ندهد، گفت: هر چیزی احتمال دارد، ابزار کار باید برای یک کار در اختیار باشد، یک جاهایی گرفتاری‌های قانون تجارت است که باید این گرفتاری‌ها برطرف شود و تا هفته آینده این گرفتاری‌ها باید حل شود.

عضو کمیته فنی در مورد اینکه احتمال دارد که این کمیته پایدار بماند گفت: بگذارید ابتدا کمیته شکل بگیرد تا بعد پایدار بماند. اگر قالبی برای حمایت وجود نداشته باشد، گفته می‌شود که آن چیزی را که بلدم و از علم و تجربه در اختیار دارم، ارائه می‌کنم اگر خوب استفاده شد چه بهتر و اگر هم خوب استفاده نشد که هیچ.

عابدینی تصریح کرد: کمیته می‌خواهد بر اساس شرح وظایف کار کند و شکل و قالبی داشته باشد زیرا مردم از کمیته فنی توقع دارند و می‌گویند شما برای چه کاری آمده‌اید. یک زمانی بحث حمایت است اما این حمایت باید قالب داشته باشد و در قبال مسئولیتی که به ما واگذار می‌شود پاسخگو باشیم. این بحث تفکری و علمی است، آنهایی که سنت‌گرا هستند مقابل نوآوری می‌ایستند و تقابل دارند. ما احساس می‌کنیم با کمیته فنی تقابلی وجود دارد که باید بگویم این اشتباه است زیرا اگر به کمیته فنی فرصت داده شود می‌تواند در سیستم دگرگونی ایجاد کند.

وی ادامه داد: بحث شخص نیست، اینکه عابدینی، دایی، پنجعلی یا هر شخص دیگری نیست، بحث سیستم است. اگر کار قانونا و منظم پیش برود می‌توانیم در سیستم دگرگونی ایجاد کنیم.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن که گفته می‌شود از اختیارات این کمیته است، گفت: وظیفه سرمربی انتخاب بازیکن نیست بلکه این وظیفه کمیته فنی است. سرمربی گزینه‌های خود را به کمیته فنی می‌دهد و کمیته فنی به فراخور حال باشگاه بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب می‌کند، بر فرض در یک پست سرمربی نام سه بازیکن را داده است در آن صورت اولین مسئله برای کمیته فنی این است که بازیکن هویت قرمز داشته باشد اگر هر سه بازیکن در یک شرایط فنی باشند و دستمزد یکسان بخواهند در آن صورت بازیکنی که هویت قرمز داشته باشد در اولویت است زیرا اگر بازیکن با هویت آبی بیاید یکسال زمان می‌برد تا با شرایط باشگاه بیشتر آشنا شود البته بحث انتخاب بازیکن دیگر گذشته است و نباید در این مورد زیاد صحبت کنیم.

عابدینی در مورد هویت قرمز در کادر فنی پرسپولیس گفت: دایی یک هویت پرسپولیسی است، علی دایی اسطوره پرسپولیس است، باید این مسئله را باور کنیم، چه او سرمربی باشد چه نباشد او اسطوره پرسپولیس است بنابراین ما می‌خواهیم کاری کنیم که دایی‌ها موفق شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=130151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر