2

بد‌حجابی عاملی برای کاهش ازدواج در بین جوانان است

  • کد خبر : 134755
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

زن عفیف و محجبه خانواده مستحکم و فرزندان غیور و آزادی‌طلب تربیت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی امشب در همایش حجاب و عفاف در سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان با اشاره به اینکه حجاب برای انسان مصونیت است نه محدویت، اظهار کرد: زن عفیف و محجبه خانواده مستحکم و فرزندان غیور و آزادی‌طلب تربیت می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که فرزندانش غیور، آزادی‌طلب و شرافتمند تربیت شود استکبار نمی‌تواند سلطه بر آن داشته باشد، افزود: دشمنان به همین خاطر بیش از هر چیزی بر حجاب و عفت زنان ما هجمه وارد می‌کنند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به هجوم نرم استکبار در قالب برنامه‌های نرم فرهنگی از طریق ماهواره، گفت: برنامه‌های ماهواره‌ای دسیسه‌ای برای نابودی بنیان خانواده‌های ما با محوریت رواج بی‌حیایی است.

وی با اشاره به اینکه سریال‌های ماهواره‌ای به تدریج بر مخاطب خود اثر می‌گذارد، تاکید کرد: همه ما باید بیدار و آگاه باشیم چراکه برنامه‌های ماهواره‌ای برای سست کردن عقاید و باورهای ما هدف‌گذاری شده است.

موحدی با بیان اینکه ماهواره باعث از بین رفتن حیا در جامعه می‌شود ، گفت: حجاب و عفاف در اجتماع امنیت و سلامت را افزایش  و باعث پیشرفت و توسعه همه جانبه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم دستورات کامل برای انسان به ویژه زنان آورده شده است، به‌کارگیری آموزه‌‌های دین اسلام و تقویت ایمان و تقوا را بزرگترین راهکار راهبردی در مقابل اهداف و افکار شوم غرب دانست.

امام جمعه تویسرکان خطاب به زنان گفت: زنان باید تمام زیبایی‌های خود را در خانه برای همسران خود به نمایش بگذارید نه در خیابان.

وی با تأکید بر اینکه حریم‌ها باید به طور جدی رعایت شود، بیان کرد: زنان و مردان نباید آن گونه که با همسرشان رفتار می‌کنند با مرد نامحرم برخورد داشته باشند.

موحدی  تصریح کرد: اگر دستورات دینی را سرلوحه همه امور زندگی ما قرار گیرد روابط زناشویی پایدار و اساس خانواده هم مستحکم‌ خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر این نکته که دستورات دینی را به شوخی نگیریم، که شوخی بردار نیست، گفت: حجاب در جامعه ما کم شده، که اکنون می‌بنیم میل به ازدواج در جوانان کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=134755

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر