2

اگر انتخابات مجلس نمایشی نبود جنبش سبز پیروز می شد!

  • کد خبر : 13544
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲

اگر انتخابات مجلس نمایشی نبود جنبش سبز پیروز می شد! حاکمیت فعلی ایران اجازه ورود روشنفکران اصلاح طلب را به عرصه رقابت انتخاباتی نمی دهد اگرچه خود حاکمیت بیشتر از ما نیاز به این انتخابات دارد! به گزارش افق – جام، شبکه “رسا” وابسته به جنبش سبز در میزگرد سیاسی با موضوع “انتخابات آزاد در […]

اگر انتخابات مجلس نمایشی نبود جنبش سبز پیروز می شد!

حاکمیت فعلی ایران اجازه ورود روشنفکران اصلاح طلب را به عرصه رقابت انتخاباتی نمی دهد اگرچه خود حاکمیت بیشتر از ما نیاز به این انتخابات دارد!

به گزارش افق – جام، شبکه “رسا” وابسته به جنبش سبز در میزگرد سیاسی با موضوع “انتخابات آزاد در ایران با نگاهی به مجلس نهم” به بررسی و تحلیل انتخابات اسفندماه ۹۰ پرداخت.
در این برنامه که با حضور “مجتبی واحدی” (مشاور کروبی) و “مرتضی کاظمیان” (روزنامه نگار و فعال ملی-مذهبی) اجرا شد، تحلیل هایی ارائه شد که نشان از ناامیدی نسبت به پیروزی ساختارشکنان در انتخابات مجلس نهم داشت.
“واحدی” در این باره گفت:
«درست است که اصلاح طلبان و جنبش سبز نسبت به جریان اصولگرا اتحاد بیشتری دارند و در بسیاری از موارد اساسی، اختلافی با یکدیگر ندارند اما حاکمیت فعلی ایران اجازه ورود روشنفکران اصلاح طلب را به عرصه رقابت انتخاباتی نمی دهد اگرچه خود حاکمیت بیشتر از ما نیاز به این انتخابات دارد!»
“کاظمیان” نیز پیرو سخنان واحدی اظهار داشت:
«اگر به مخالفان و منتقدین و روشنفکران اصلاح طلب اجازه شرکت در انتخابات داده بشود، با توجه به پتانسیل موجود در این افراد، پیروزی در انتخابات از آن جنبش سبز است اما نظارت استصوابی موجود باعث می شود این افراد رد صلاحیت بشوند و انتخابات به صورت نمایشی برگزار شود چون آقایان “جنتی” و “مصلحی” با تمام نیرو ایستاده اند تا به این افراد اجازه ورود ندهند!»

به نظر می رسد باقی مانده های جنبش مرده موسوم به سبز هنوز هم از همان نسخه آشنای [چون من رأی نمی آورم پس انتخابات نمایشی است] برای توجیه عدم مقبولیت مردمی خودشان استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13544

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر