3

صادق گودرزی و مهدی تقوی به فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در ترکیه راه یافتند.

  • کد خبر : 13782
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۴

صادق گودرزی و مهدی تقوی به ترتیب در اوزان  ۷۴ و ۶۶ کیلوگرم، به فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در ترکیه راه یافتند. صادق گودرزی آزادکار ۷۴ کیلوگرم کشورمان در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ، حریف قزاقستانی خود را شکست داد و به مرحله نهایی صعود کرد. گودرزی در مرحله نیمه نهایی در […]

صادق گودرزی و مهدی تقوی به ترتیب در اوزان  ۷۴ و ۶۶ کیلوگرم، به فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در ترکیه راه یافتند.

صادق گودرزی آزادکار ۷۴ کیلوگرم کشورمان در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ، حریف قزاقستانی خود را شکست داد و به مرحله نهایی صعود کرد.

گودرزی در مرحله نیمه نهایی در مصاف با عبدالحکیم شاپیف از قزاقستان با نتیجه یک بر صفر ، صفر بریک و ۴ بر صفر به پیروزی رسید تا امشب برای کسب مدال طلا به مصاف جوردن از آمریکا برود.

مهدی تقوی نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل لیوان لوپز کوبایی با نتیجه ۳ بر صفر کلینچ و ۳ بر صفر برنده شد و به دیدار فینال راه یافت.

حریف او در این مرحله برنده دیدار کشتی گیران بلغارستان و ژاپن است.

او پیش از این در دور نخست مقابل دژان میتروف از مقدونیه در ۲ تایم با نتیجه ۲ بر صفر و ۲ بر صفر پیروز شد و در دور دوم در مصاف با اینوکنتیف از قرقیزستان در سه تایم با نتیجه یک برصفر ، یک بر ۳ و یک برصفر به پیروزی رسید.

تقوی در دور سوم مقابل علی شعبان اف از بلاروس با نتیجه یک بر صفر کلینچ، یک بریک به پیروزی رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی هم مقابل آدام باتیروف از روسیه در سه تایم با نتیجه صفر بر یک کلینچ ، یک بر صفر و یک بر صفر پیروز شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر