3

امضای تفاهمنامه برای احداث مدرسه در شهرک‌های مسکن مهر

  • کد خبر : 13893
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱

حمیدرضا حاجی بابایی در خصوص پوشش دختران در مدارس به‌خصوص دبیرستان‌ها و تیره بودن رنگ روپوش دختران گفت: این پوشش تیره نیست و در خیلی مدارس از پوشش روشن استفاده می‌شود البته کمیته‌ای وجود دارد که با توجه به مقاطع تحصیلی در مورد این موضوع تصمیم می‌گیرد و البته تاکیدی بر تیره بودن پوشش دانش‌آموزان […]

حمیدرضا حاجی بابایی در خصوص پوشش دختران در مدارس به‌خصوص دبیرستان‌ها و تیره بودن رنگ روپوش دختران گفت: این پوشش تیره نیست و در خیلی مدارس از پوشش روشن استفاده می‌شود

البته کمیته‌ای وجود دارد که با توجه به مقاطع تحصیلی در مورد این موضوع تصمیم می‌گیرد و البته تاکیدی بر تیره بودن پوشش دانش‌آموزان در داخل مدارس نیست.

امضای تفاهمنامه با وزارت مسکن برای احداث مدرسه در شهرک‌های مسکن مهر

حاجی بابایی درباره رفع مشکل کمبود مدارس در پروژه‌های مسکن مهر، گفت: حدود چند وقت پیش قراردادی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت کشور برای حل این مشکل امضاء شده تا در مجتمع ها و شهرک‌های مسکن مهر که با مشکل کمبود مدرسه روبرو هستند، مدرسه احداث شود.

وی افزود: بر اساس این تفاهمنامه اسکلت مدارس توسط وزارت‌ راه و شهرسازی ساخته می‌شود و آموزش و پرورش نیز آن را تکمیل می‌کند که اقدامات اولیه این کار آغاز شده است.

افتتاح دو هزار مدرسه تا مهر :وزیر آموزش و پرورش در ادامه همچنین از افتتاح حدود دو هزار مدرسه در مهر ماه با حضور مسوولان کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا، حاجی بابایی با اشاره به توزیع شیر در مدارس و ادامه اجرای این طرح در سال تحصیلی جاری گفت: تا کنون در این زمینه مشکل خاصی نداشته‌ایم و این موضوع را نیز در مدارس دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر