2

مک کین جعبه سیاه ارتباط آمریکا با داعش را گشود +تصویر

  • کد خبر : 143516
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳

“جان مک کین” سناتور تندوری آمریکایی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی “فاکس نیوز” آمریکا به داشتن ارتباط قوی با داعش و سایر سازمان های تروریستی در سوریه اعتراف کرد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی “میدل ایست اونلاین” به نقل از ناظران آمریکایی نوشت: صحیح نیست که مک کین در برنامه زنده تلویزیونی اینگونه سخن بگوید.
آنان افزودند: آنچه این سناتور آمریکایی که به ایده های افراطی معروف است، گفت، مانند اشتباه لفظی است به ویژه وقتی گفت با اعضای داعش دیدار کرده و آنان را به خوبی می شناسد.

جلسه مک کین با تروریست های داعش در سوریه

مک کین، سناتور تندوری جمهوریخواهان در مجلس سنا، در پاسخ به سخن “راند پل” سناتور آمریکایی درباره ارتباطش با گروه های تروریست در سوریه خاطرنشان کرد، آیا پل به سوریه رفته و با داعش و افراد مسلح دیدار کرده است، خیر. این به گفته برخی نشان می دهد وی با آنان دیدار کرده است.
وی در ادامه مصاحبه درباره ارتباطش با گروه های تروریستی گفت: من آنان را می شناسم و بر خلاف پل با آنان همواره در تماسم.
پیش از این فاش شده بود که در جریان سفر ماه مه سال ۲۰۱۳ مک کین به سوریه و دیداراو با تروریست ها، “ابو بکر البغدادی” خلیفه داعش نیز در مذاکرات و جلسات مشترک با این سناتور آمریکایی و رقیب اوباما در انتخابات سال ۲۰۰۸ریاست جمهوری، حضور داشته است.
با وجود این که گفته می شود مک کین از مهمترین هواداران مداخله نظامی آمریکا در سوریه برای مقابله با داعش است، اما گفت و گوی تلویزیونی وی با واکنش هایی در جامعه آمریکا مواجه شده است.
تحلیلگران سیاسی تاکید می کنند که دولت آمریکا جدی ترین حامی داعش است و درحالی ادعای مبارزه با داعش را مطرح می کند که جدیدترین سلاح ها را دراختیار آنان قرار داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر