3

امیرقطر به دنبال سرمایه‌گذاری در کشور یونان است

  • کد خبر : 15794
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۶

در حالی که نهادهای منطقه‌ای و بین المللی برای نجات یونان از ورشکستگی تلاش می‌کنند، امیرقطر به دنبال سرمایه‌گذاری در این کشور است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاگس آنسایگر، پس از کش و قوسهای فراوان سرانجام اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول موسوم به تروئیکا توانستند در مورد […]

در حالی که نهادهای منطقه‌ای و بین المللی برای نجات یونان از ورشکستگی تلاش می‌کنند، امیرقطر به دنبال سرمایه‌گذاری در این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاگس آنسایگر، پس از کش و قوسهای فراوان سرانجام اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول موسوم به تروئیکا توانستند در مورد طرح کمک مالی به یونان به توافق برسند.

با این حال برنامه های ارائه شده از سوی دولت یونان از جمله بودجه سال آینده آن که امروز به پارلمان ارائه شد، فاصله و زمینه های اختلاف آتن با این تروئیکا را به خوبی نمایان کرد.
اما موضوعی که با وجود ادامه بحثهای مربوط به بحران مالی یونان، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، سفر روز شنبه “شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی” امیر قطر به آتن بود.
وی در دیدار با “گئورگ پاپاندرو” نخست وزیر بدون توجه به ورشکستگی یونان اعلام کرد امیرنشین تحت حکومتش مایل به سرمایه گذاری در این کشور است. پاپاندرو نیز ضمن قدردانی از علاقه مندی قطر به همکاری با یونان از وجود زمینه های بسیار برای همکاری بین دو کشور خبر داد.
این در حالی است که گزارشها تنها به امضای توافق نامه سرمایه گذاری قطر در یک معدن استخراج طلا در شمال یونان اشاره داشته و جزئیات بیشتری از برنامه این شیخ نشین در این کشور منتشر نشده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر