1

چالش بزرگ پرسپولیس/ نوری، عالیشاه و طارمی آزاد می‌شوند

  • کد خبر : 162558
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

قرارداد بازیکنان خوب پرسپولیس مثل محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی با این باشگاه به پایان رسیده است.

این در حالی است که اغلب بازیکنان ضعیف و بی‌اثر هنوز با سرخپوشان قرارداد دارند! لطفاً تعجب نکنید این ماجرا ادامه دارد. به عبارت درست تمامی کسانی که از نیم‌فصل دوم جذب پرسپولیس شدند و نتوانستند کارآیی چندانی برای این تیم داشته باشند با این باشگاه قرارداد دارند و همین مسئله چالش بزرگی به وجود آورده است.

 

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید برخلاف ادعای دوستان اغلب این بازیکنان در لیگ برتر مشتری ندارند! در چنین شرایطی دو راه پیش ‌روی پرسپولیسی‌هاست؛ اول بازیکنانی که هنوز با پرسپولیس قرارداد دارند اما مد نظر برانکو و مسئولان تیم نیستند تیم خواهان خود را معرفی کنند و دوم توافق این بازیکنان مازاد اما دارای قرارداد با باشگاه است تا با دریافت یا بدون گرفتن مبلغی پرسپولیس را ترک کنند.

 

به عبارت بهتر کنار آمدن با چنین بازیکنانی که هم قرارداد دارند و هم مشتری ندارند به مراتب سخت‌تر از حفظ سایر بازیکنان است. شکی نیست مدیران و مربیان قبلی پرسپولیس در به وجود آمدن این چالش مقصرند اما این وسط تکلیف نژادفلاح و حتی برانکو چه بوده است؟ در فوتبال دنیا رسم بر این است که یک سال یا ۶ ماه قبل از اتمام قرارداد بازیکنان مذاکراتی با آنها صورت می‌پذیرد تا قراردادشان تمدید شود.

 

ممکن است این اتفاق طی پروسه‌ای دو، سه ماهه انجام شود ولی اصل بر این است که بازیکنان خوب و مؤثر حفظ شوند. از آن طرف با رایزنی‌های مختلف و برقراری ارتباط با سایر باشگاه‌ها زمینه برای انتقال قرضی یا دائمی بازیکنان کم‌اثر فراهم می‌شود اما ظاهراً حواس دوستان جای دیگری بوده است.

 

خبر ورزشی نوشت، دیروز نوشتیم محمد نوری بابت عدم مذاکره یا تماس پرسپولیسی‌ها با خود گله‌مند است و امروز باید همان حرف را تکرار کرده و بنویسیم؛ امید عالیشاه و مهدی طارمی هم شرایطی مشابه با محمد نوری دارند با این تفاوت که جوان بوشهری دلخوری زیادی هم از یکی از مدیران پرسپولیس دارد و احتمال جدایی‌اش بیشتر است. ملتفت شدید؟ شاید شوخی به نظر برسد اما یک بار دیگر تکرار می‌کنیم؛ به لطف مدیریت اصولی در باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان مؤثر به پایان رسیده است در حالی که فوتبالیست‌های ناکارآمد حالاحالاها با سرخپوشان قرارداد دارند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162558

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر