2

اتفاقی که می تواند هادی نوروزی را نیمکت نشین کند

  • کد خبر : 168571
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

در حالیکه ٣ هفته از شروع لیگ گذشته اما انگار ترکیب تیم برانکو همچنان دست خوش تغییراتی خواهد بود.

با دقت در نیمه اول بازی پرسپولیس مقابل سپاهان به وجود یک خط حمله آتشین در این تیم پی می بریم. خط حمله ای که شاید نقطه قوت تیم پر از مشکل برانکو باشد. مربی کروات هر چقدر در ترکیب دفاعی تیم خود با تردید مواجه شود ، بر عکس در حمله مربعی دارد که خیال او را از بابت گلزنی راحت کرده است. داشتن دومین خط حمله موفق لیگ در طول این ٣ هفته گواه این موضوع است که برانکو در تلاش برای ساختن یک تیم کاملا هجومی است.
اما در این بین نکته ای وجود دارد که شاید برانکو را مجاب کند کاپیتان اول تیمش را نیمکت نشین کند. در این که هادی نوروزی هفته اول یکی از بهترین های پرسپولیس بود و حتی زیباترین گل هفته را هم به ثمر رساند شکی نیست. اما اخراج حاصل از عصبانیت کاپیتان پرسپولیس در هفته دوم به او این اجازه را نداد که تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان همراهی کند. همین فرصت کافی بود تا برانکو از یک مربع هجومی فوق العاده رونمایی کند.
علیپور جوان که هفته اول هم خوش درخشیده بود ، در مقابل سپاهان نه تنها جای خالی هادی نوروزی را پر کرد بلکه فاز هجومی پرسپولیس را هم از این رو به آن رو کرد. در کنار علیپور ، عالیشاه سرعتی و دونده ، احمدزاده خوش فکر و طارمی مهار نشدنی نیز حضور دارند. این ۴ مهره هجومی برانکو حداقل در نیمه اول بازی مقابل سپاهان آنقدر خوب بودند که عبدالله کرمی و هادی عقیلی تنومند را از جریان بازی محو کنند.
با وجود این عملکرد بسیار خوب ، بعید است برانکو به این زودی دست به این مربع هجومی تیمش بزند و احتمالا در هفته های پیش رو باید شاهد نیمکت نشینی کاپیتان نوروزی باشیم./خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=168571

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر