1

اظهارنظر مربی استقلال درباره مشکل برهانی با پرسپولیسی ها

  • کد خبر : 178088
  • ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «بازی با ملوان برای ما یک بازی ۶ امتیازی است.»

محمد نوازی در خصوص دیدار استقلال مقابل تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: «بازی سختی با ملوان داریم چون بالای جدول هستیم و هر امتیاز برای ما ارزش خاصی دارد. ملوان امسال خوب بازی کرده اما نتیجه نگرفته است. فکر کنم آنها بدشانس بوده اند. بازی در زمین ملوان است و ما کار سختی داریم اما ما هم استقلال هستیم و شرایط روحی ما بهتر است و امیدوارم بتوانیم در انزلی ببریم. این بازی ۶ امتیازی است و باید ببریم تا شرایط مان در جدول خیلی بهتر شود.»

وی افزود: «ملوان در زمین خودش بازی می کند و طرفداران زیادی در آنجا دارد. ما اکثر بازی‌های ملوان را آنالیز کرده ایم. همیشه در این فصل خوب کار کرده اند. ملوان در انزلی می خواهد از حیثیت خودش دفاع کند و امیدواریم بتوانیم این بازی را با ۳ امتیاز پشت سر بگذاریم.»

نوازی گفت: «از نیم فصل اول راضی بودیم. شرایط ما بد نبود و فقط تعطیلات لیگ و مصدومانی که داشتیم ما را اذیت کرد. در چند بازی هم نتایج بدی گرفتیم که البته منظورم از نتایج بد مساوی است. امیدوارم در آخر فصل این امتیازاتی که از دست دادیم ما را اذیت نکند.»

نوازی در پایان گفت: «رابطه من با هواداران پرسپولیس بد نبوده و اکثر دوستانم پرسپولیسی بوده اند و مشکلی با هم نداریم. هواداران پرسپولیس تا حالا به من بی احترامی نکرده اند و اگر هم بحثی بوده روی کری های فوتبالی و تعصب است. در مورد مشکلی که بین آرش برهانی و هواداران پرسپولیس به وجود آمده هم از خودش بپرسید و نمی توانم جای آرش جواب بدهم چون من اهل کری خواندن نیستم و این مشکل کری های بین آرش و هواداران حریف است. این مساله تیم ما را به حاشیه نمی برد چون یک مساله شخصی بوده و خودش باید جوابگو باشد و ربطی به تیم ندارد.»

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر