3

وقتی تاج از فغانی دلجویی کرد/ رئیس به استقبال تیم داوری ایرانی می‌رود

  • کد خبر : 197768
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۵۲

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قرار است برای استقبال از تیم داوری ایران در المپیک به استقبال آنها برود.

امیرحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به مطلب «از مقصری که طلایی المپیک شد تا مدیرانی که حالا حامی فغانی و شریک افتخارش هستند» گفت: در آن مقطع زمانی (هجمه علیه علیرضا فغانی به دلیل قضاوت در دیدار تراکتورسازی – نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر چهاردهم) که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بود، دفاعی جدی از علیرضا فغانی و کمک‌های او داشت و حتی با دعوت از آنها به سازمان لیگ از این داوران دلجویی کرد.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد: رئیس فدراسیون فوتبال بامداد فردا (سه‌شنبه) برای استقبال از تیم داوری ایرانی که فینال مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو را قضاوت کرده بودند، به فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد رفت.

گفتنی است، با اینکه در ماجرای تبریز و دیدار تراکتورسازی و نفت تهران در هفته پایانی لیگ برتر چهاردهم به گفته کارشناسان داوری، اشتباهاتی از سوی داور مسابقه صورت گرفته بود، سازمان لیگ به‌عنوان مسئول برگزاری مسابقات، در زمان ریاست مهدی تاج ضمن احترام به فوتبالدوستان تبریزی از داوران آن دیدار حمایت لازم را صورت داد. ضمن اینکه سازمان لیگ با تهیه گوشی‌های رادیویی برای فغانی و تیم داوری او در المپیک، زمینه قضاوت بهتر را برای تیم داوری ایرانی در المپیک ۲۰۱۶ ریو و مسابقات مهم بین‌المللی فراهم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر