1

منتظر بیانیه بعدی هستم/ دفعه بعد اینطور حرف نمی زنم

  • کد خبر : 236905
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۰۲

آقای تاج و یاران با وفایش، عارضم خدمتون که من نیازی به اطلاعات بیشتر ندارم که وقتی پای شما و یاران با وفاتون وسط باشه ، من بی سواد حداقل از این فوتبال یه تجاربی دارم که امثال تو و همدستات توی خواب هم نمی توانید تجربه کنید، چند مورد بود که باید در جریان بزارمتون هر چند میدونم این اطلاعیه کار شما نیست !!!!!!!!! 

علی کریمی که امروز با صحبت های خود در خصوص فدراسیون فوتبال خبرساز شده بود واکنش تندی به بیانیه فدراسیون نشان داده است.

به گزارش خبرورزشی، پس از صحبت های مطرح شده از سوی علی کریمی، فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای پاسخ کریمی را داد و حالا کریمی است که در پاسخ به بیانیه فدارسیون فوتبال متنی را در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده است.کریمی نوشته است:« آقای تاج و یاران با وفایش، عارضم خدمتون که من نیازی به اطلاعات بیشتر ندارم که وقتی پای شما و یاران با وفاتون وسط باشه ، من بی سواد حداقل از این فوتبال یه تجاربی دارم که امثال تو و همدستات توی خواب هم نمی توانید تجربه کنید، چند مورد بود که باید در جریان بزارمتون هر چند میدونم این اطلاعیه کار شما نیست !!!!!!!!!

١. افتخار کنید که بعد ٣ سال تونستین به لطف afc با من و بقیه بازیکنان تسویه کنید، این همون کاره ماندگاری بود که کردین و ما نمی دونستیم.( دوستان عزیز به تاریخ حکم من توجه کنید لطفاً)

٢. گفتین که حقوق نمی گیرین ، خیلی خوبه، ولی اگه منافع تو و همکاراتون در چیز دیگه ای نیست چرا ول نمی کنید شانس رو به نفر دیکه ای بدین!!!؟؟؟؟.

٣. بی زحمت لطف کنید قرار دادهایی که در زمان دارو دسته شما بسته شده رو برای شفاف سازی منتشر کنید کما اینکه زودتر این کارو باید می کردین از قبیل قرارداد سرمربی تیم ملی،قرار دادا توپهای آل اشپرت، قرارداد لباسهای آل اشپرت، قرارداد تبلیغهای محیطی، قرار داد توپ جدید دربی استار، لیست مسئولینی که بابت جام جهانی ٢٠١۴ پاداش گرفتن و مبلغشون ،و و و!!؟؟؟. حرفهایی که زدم نکات پیش پا افتاده این فوتبال بی درو پیکر بود،اگه قرار باشد همه حقایق گفته شود ، یاد شعری میفتم که همیشه ورد زبان همایون خان بهزادی ( روحش شاد) بود چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من. زحمت کشیدین بیانیه دادین واخرش اینجوری نتیجه گیری کردین که این حرفها ( حرفهای من وامثالهم) کمکی به این فوتبال نمی کند !!!؟. چون نرود میخ اهنی در سنگ!!! در ضمن شما به جای بیانیه دادن ، بهتره یه مناظره تلویزیونی بزارین ، شما که فی سبیل الله کار می کنید کار خطایی هم که نکردین پس از چی واهمه دارین، لحظه شماری می کنم برای اون لحظه! منتظر بیانیه بعدی هستم و مطمئن باش دفعه بعد اینطور حرف نمی زنم?? آقای تاج به تیم ملی نوجوانان چقدر پاداش دادین که تاریخ سازی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=236905

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر