2

هیچ عاملی نمی‌تواند ایران و ونزوئلا را از یکدیگر جدا کند

  • کد خبر : 24929
  • ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۹:۵۶

امپریالیسم با ادعاهای دروغین قصد دارد ما را در مسیری که پیش گرفته‌ایم متوقف کند

رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ونزوئلا اظهار داشت: هیچ عاملی نمی‌تواند دو ملت ایران و ونزوئلا را از یکدیگر جدا کند و دو کشور تا رسیدن به اهداف بزرگ خود که صلح، دوستی، رفاه و پیشرفت است، در کنار هم خواهند بود.

پایگاه خبری افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی ‌نژاد در نشست مشترک خبری که با حضور هوگوچاوز و نمایندگان رسانه‌های کشورهای مختلف در محل کاخ ریاست جمهوری ونزئلا برگزار شد، در پاسخ به سئوالی درباره نقش ایران و ونزوئلا در مدیریت آینده جهان اظهار داشت: امروز برای بدترین تحلیل‌گران هم ثابت شده که نظام سرمایه‌داری شکست خورده و نتواسته عدالت، امنیت و رفاه را بوجود آورد.

رئیس ‌جمهور با بیان اینکه امروز نظام سرمایه‌داری دیگر طرح و پیام جدیدی برای بشریت ندارد، گفت: امروز تنها منطق نظام سرمایه‌داری توسل به زور، سلاح و تهدید است و این بدان معناست که دیگر منطق انسانی ندارد؛ لذا جهان نیازمند نظام جدید است.

احمدی‌نژاد با اشاره به ویژگی‌های نظام جدیدی که می‌تواند سعادت بشر را به ارمغان بیاورد، گفت: اجرای عدالت، آزادی، رابطه محبت‌آمیز بین انسان‌ها، احترام به کرامت انسانی و حضور انسان‌های صالح در رأس قدرت از مهمترین ویژگی‌های نظم آینده جهان است که می‌تواند سعادت بشریت را به همراه داشته باشد.

رئیس ‌جمهور خاطر نشان کرد: تحولاتی که امروز در حال وقوع است بخاطر به پایان رسیدن نظام سرمایه‌داری و مقدمات ورود به نظم انسانی حقیقی است.

احمدی‌نژاد با اشاره به نقش ایران و ونزوئلا در نظم آینده جهان گفت: بی‌تردید کسانی که امروز فریاد عدالت، آزادی و استقلال سر می‌دهند، پیشگامان برقراری نظم جدید جهانی خواهند بود و در حقیقت اینان راه را برای بشریت باز کرده و آمدن نور پاکی و عدالت را بشارت می‌دهند.

رئیس ‌جمهور خاطر نشان کرد: ایران و ونزوئلا در راه خدمت به ملت خود و نیز ملت‌های جهان و ترویج صلح، برادری و دوستی هرگز از پای نخواهند نشست.

هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا نیز در این نشست خبری در پاسخ به سئوالی درباره علت نگرانی دولت آمریکا از سفر  احمدی‌نژاد به آمریکای لاتین، گفت: علت این نگرانی‌ها بخاطر این است که آنها از شرافت و اشاعه الگوی ایرانی در جهان هراس دارند و نگران هستند که صدای ملت ایران و ونزوئلا که ندای آزادی، شرافت و عدالت است با هم جمع شده و پایه‌های سلطه آنها را به لرزه در آورد.

هوگو چاوز خاطر نشان کرد: وقتی دکتر احمدی‌نژاد از حقوق ملت‌ها حرف می‌زند، در حقیقت به نمایندگی از میلیون‌ها نفر از کشورهای جهان این سخنان را مطرح می‌کند و سلطه‌گران از اینگونه سخنان نگران و مضطرب می‌شوند.

رئیس جمهور ونزوئلا خاطر نشان کرد: بدون تردید امروز مردم بسیاری از کشورها در آفریقا، آسیا و حتی اروپا منتظر خواهند بود که احمدی‌نژاد به آنجا سفر کند.

هوگو چاوز تصریح کرد: امپریالیسم با ادعاهای دروغین قصد دارد ما را در مسیری که پیش گرفته‌ایم متوقف کند ولی نتوانسته و هرگز نخواهد توانست و بی‌شک راه خود را ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بخش مهمی از این نظام جدید آینده جهانی است، اظهار داشت: ایران کشور قدرتمند و تأثیرگذاری است که نقش مهار علیه جنگ را در منطقه ایفا می‌کند و امپریالیسم هرگز نخواهد توانست ایران را به زانو درآورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر