4

حزب اللهی ها به این دلیل از احمدی نژاد حمایت کردند که وی گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کرد

  • کد خبر : 2607
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان در نخستین همایش «شهدای بصیرت» افزود: کسانی که در جریان فتنه ۸۸ با رفتارهای خودشان با جریان فتنه همراهی کردند و باعث شدند شعله فتنه شعله ور گردد امروز در قبال جریان اصولگرایی در موضوع جریان انحرافی در مقام مدعی ظاهر می شوند و می گویند که ما قبلاً […]

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان در نخستین همایش «شهدای بصیرت» افزود: کسانی که در جریان فتنه ۸۸ با رفتارهای خودشان با جریان فتنه همراهی کردند و باعث شدند شعله فتنه شعله ور گردد امروز در قبال جریان اصولگرایی در موضوع جریان انحرافی در مقام مدعی ظاهر می شوند و می گویند که ما قبلاً به شما گفته بودیم.

وی تصریح کرد: آنان بدانند که بزرگترین ضربه را به انقلاب اسلامی با این رفتارهای چند پهلوی خود وارد کردند و امروز نمی توانند خود را انقلابی دو آتشه معرفی کنند.

حسینیان با بیان اینکه جریان حزب اللهی در حمایت از احمدی نژاد نگاه به فردیت وی نکرد گفت: حزب اللهی ها به این دلیل از احمدی نژاد حمایت کردند که وی گفتمان انقلاب اسلامی را احیا کرد و در مقابل مستکبران ایستاد.

وی تأکید کرد: جریان حزب اللهی هیچ گاه متکی به شخص نبوده به همین منظور این جریان با اتکا به خداوند و پیروی از ولایت فقیه و اسلام ناب راه خود را ادامه می دهد تا انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برساند.

وی جریان حزب اللهی را جریانی بالنده و پویا و همیشه امیدوار دانست و افزود: این جریان اصیل در مقابل صدها جریان انحرافی نیز که در مقابل انقلاب اسلامی قد علم کند خواهد ایستاد.

نماینده تهران با اشاره به تمسخر بعضی افراد به جریان حزب اللهی مبنی بر اینکه چرا علیرغم هشدارهای مکرر به احمدی نژاد رأی دادید؟ افزود: ما از انتخاب خود پشیمان نیستیم و اکنون نیز بین احمدی نژاد و موسوی معلوم است که احمدی نژاد را انتخاب می کنیم.

حسینیان یادآور شد: ما هرگز از گذشته و انتخاب شخص احمدی نژاد پشیمان و شرمنده نیستیم و در اجرای وظیفه با کسی شوخی نداریم و همچنان نیز از تصمیم گذشته خود با استدلال و منطق حمایت می کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر