3

مزایده سوال برانگیز تیم فوتبال پرسپولیس

  • کد خبر : 27530
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۳

تیمی که به این فکر می‌افتد با فروش پیراهن و کفش بازیکن خارجی‌اش درآمدزایی کند.

این‌که لیونل مسی پیراهن امضا شده‌اش را بفروشد یا کریس رونالدو کفش فوتبالش را، چیز تازه‌ای نیست. کارهایی از این دست از سوی باشگاه‌های مطرح و بازیکنان سر‌شناس همواره با نیت‌های خیرخواهانه صورت می‌پذیرد و مختص فوتبال هم نیست، اما حداقل تا به امروز در فوتبال ما کمتر دیده شده که پیراهن و کفش بازیکنی به مزایده گذاشته شود.

دیروز درخبر‌ها آمده بود که باشگاه پرسپولیس قصد دارد پیراهن و کفش‌های زننده سه گل تیم فوتبالش در دیدار با استقلال را با امضای او به فروش برساند.

هرچند سایت این باشگاه انگیزه اصلی از چنین تصمیمی را درخواست‌های متعدد هواداران پرسپولیس طی روزهای گذشته عنوان کرده است، اما در باشگاهی که راه‌های درآمدزایی‌اش فقط به تبلیغ روی پیراهن و بلیت‌فروشی خلاصه می‌شود، فروش پیراهن و کفش مهاجمی که در شهرآورد ۷۴ تاریخ ساز شد، بیشتر به سوءاستفاده از احساسات هواداران شبیه است تا احترام گذاشتن به درخواست‌های مکرر آن‌ها.

به‌واقع کمی شبهه برانگیز است وقتی باشگاهی که تراز مالی‌اش همه ساله منفی است، ورزشگاه اختصاصی یا یک زمین تمرین مشخص ندارد، برندی به نام خود ثبت نکرده و حتی توان درآمدزایی از فروش پیراهن و دیگر البسه‌اش را ندارد، به این فکر می‌افتد که با فروش پیراهن و کفش بازیکن خارجی‌اش درآمدزایی کند.

آن هم بازیکنی که هنوز به اندازه دو بازی کامل هم در ترکیب این تیم به میدان نرفته است. به همین خاطر هم معتقدیم این اقدام باشگاه بیشتر به سوار شدن بر موج‌خروشان احساسات هواداران سرخپوش می‌نماید که با گذشت چند روز، هنوز هم از پیروزی بر استقلال آن هم در آن شرایط خاص، سرمست و خوشحال هستند.

در هر حال آن‌طور که روی سایت باشگاه پرسپولیس آمده این حراج از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ بهمن ماه انجام خواهد شد و قرار است پیراهن و کفش‌های ایمن زاید به صورت جداگانه به بالا‌ترین پیشنهادهایی که ارائه خواهد شد، واگذار ‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27530

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر