4

مهمترین اولویت وزارت دفاع حفظ و صیانت از سرمایه‌های انسانی ارزشمند خود است

  • کد خبر : 293683
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

 وزیر دفاع گفت: از منظر نگاه قدرت آفرین به وزارت دفاع، مهمترین اولویت، منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند هستند که تمامی پیشرفت ها، خلاقیت، موفقیت و تولید قدرت بازدارنگی فعال نیز مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.

 وزیر دفاع گفت: از منظر نگاه قدرت آفرین به وزارت دفاع، مهمترین اولویت، منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند هستند که تمامی پیشرفت ها، خلاقیت، موفقیت و تولید قدرت بازدارنگی فعال نیز مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.

مهمترین اولویت وزارت دفاع حفظ و صیانت از سرمایه‌های انسانی ارزشمند خود است / سازمان عقیدتی سیاسی در معنویت افزایی و بصیرت کارکنان نقش حساسی دارد+ گزارش تصویریافق انلاین ، امیر سرتیپ امیر حاتمی در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین (ع) با اشاره به جایگاه حساس وزرات دفاع اظهار داشت: کارشناسان و خبرگان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را از منظر‌های متفاوت صنعتی، دفاعی، خدماتی، مهندسی، سیاسی و دیپلماسی، حقوقی، علمی و فناورانه  نگاه و مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

امیر حاتمی با اشاره به بیان و اعلام قدرت ملی از منظر دیپلماسی دفاعی گفت: ما بار‌ها مواضع شفاف دفاعی خود را به گوش جهانیان رسانده و در کنفرانس امنیتی اخیر مسکو که با حضور بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برگزار شد با صدای رسا اعلام کردیم همانطور که مولا و مقتدای‌‎مان حضرت سید الشهدا (ع) به ما “هیهات من الذله” را آموخت؛ هرگز زیر بار زور و ذلت نخواهیم رفت و برای دفاع از حق حیاتی ملت شریف ایران اسلامی لحظه‌ای عقب نخواهیم نشست و از تمامی ابزار‌های مشروع خود با قدرت استفاده خواهیم کرد.

وزیر دفاع در بیان مصداقی دیگر از فعالیت‌های وزارت دفاع با اشاره به خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح گفت: ما در حوزه خدماتی افتخار داریم که به بیش از ۵ میلیون نفر از خانواده‌های بزرگ نیرو‌های مسلح در کشور خدمات درمانی و معیشتی ارائه می‌کنیم و همواره به این خدمت رسانی خود می‌بالیم.

وی با بیان اینکه ما در وزرات دفاع نگاه یک بعدی نداریم و سعی کرده‌ایم همه مولفه‌های تولید امنیت و قدرت را به صورت هماهنگ توسعه دهیم تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح یک مجموعه قدرت ساز برای نظام اسلامی بوده است که در مسیر پیشرفت و تعالی هر روز پنجره جدیدی از نوآوری‌های دفاعی را برای نیرو‌های مسلح آماده کنیم که در پرتو آن نیرو‌های مسلح توانسته اند امنیت با ثبات و مستحکمی را برای کشور به ارمغان آورند.

امیرحاتمی با بیان اینکه هر یک از مولفه‌های قدرت دفاعی دارای اولویت‌های مهمی است، گفت: از جنبه نگاه “قدرت ساز” به وزارت دفاع، مهمترین اولویت، منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند هستند که تمامی پیشرفت ها، خلاقیت و موفقیت و تولید قدرت بازدارنگی فعال نیز مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز دشمنان سرمایه‌های انسانی ما را به عنوان هسته اصلی پیشرفت و تعالی مورد هجوم و شبیخون سنگین قرار داده‌اند، گفت: تمامی مسئولان و مدیران وزارت دفاع به خصوص سازمان عقیدتی سیاسی در عرصه صیانت از کارکنان متخصص و متعهد وزارت دفاع و ارتقاء معنویت و بصیرت افزایی نقش حساسی را عهده دار هستند.
امیر حاتمی با بیان اینکه نگاه ما به منابع انسانی بایستی نگاهی راهبردی باشد، گفت: تمامی عناصر وزارت دفاع باید با هم افزایی، تشریک مساعی، همفکری و اتحاد برادرانه برای ساختن لشکر قدرتمند و پا در رکاب حضرت ولیعصر (عج) و نایب بر حقشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
وزیر دفاع در پایان با اشاره به خدمات هفت ساله رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قندهاری قدرانی و با تبریک این انتصاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقا جان پور رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برای وی از درگاه خداوند متعال آروزی توفیق و موفقیت روز افزون را در سنگر خطیر و ارزشمند عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خواستار شد.
میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=293683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر