5

استانداران تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان برای «ثبت اموال» اعلام آمادگی کردند

  • کد خبر : 297506
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

پیرو رونمایی از سامانه «ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران» از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به آدرس residegi.adliran.ir، استانداران تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان برای ثبت نام در «سامانه ثبت اموال» اعلام آمادگی کردند.

پیرو رونمایی از سامانه «ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران» از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه به آدرس residegi.adliran.ir، استانداران تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان برای ثبت نام در «سامانه ثبت اموال» اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی تعدادی از استانداران جهت ثبت اموال در سامانه ثبت دارایی مسئولان
به گزارش افق انلاین ، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه روز سهشنبه ۲۱ خرداد سال جاری از تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن «آئین‌نامه قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران» از سوی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
پس از تلاش و کار کارشناسی قوه قضائیه، مراسم رونمایی از سامانه «ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران» به آدرس https://residegi.adliran.ir/ با حضور شهریاری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه روز یکشنبه ۳۱ شهریور برگزار شد.
پیرو این موضوع جمعی از استانداران در گفت‌وگو با خبرنگار میزان برای ثبت نام در سامانه یاد شده اعلام آمادگی کردند.
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران: حتما در سامانه ثبت دارایی مسئولان و مقامات و کارگزاران ثبت نام خواهم کرد. با هرآنچه بیشتر بتوانیم اعتماد اجتماعی را نسبت به مسئولان افزایش دهیم، اقدام کارسازی است و نگاه مردم به مسئولان را مثبت‌تر و شفاف‌تر می‌کند. راه اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان از سوی قوه قضاییه اقدام مثبت و ارزشمندی است که باید از سال‌ها قبل و از همان سال ۹۴ صورت می‌گرفت اما همین که شروع شده اقدام روبه جلو و مثبتی است.خودم و همه همکاران ملزم به انجام این قانون در حیطه استانداری تهران حتما این اقدام ار را انجام خواهند داد.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان: حتما در این سامانه ثبت نام خواهم کرد. قطعا تمامی مسئولانی که در این قانون موظف به ثبت دارایی و اموال خود شده اند، در این سامانه ثبت نام خواهند کرد. همه مدیرانی که در دستگاه زیرمجموعه بنده همکاری و حضور دارند را نیز برای ثبت دارایی‌ها و اموالشان در این سامانه، دعوت می‌کنم.
احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان: بر اساس تشخیص قانونگذار، بنده نیز در این سامانه ثبت نام خواهم کرد. راه اندازی سامانه ثبت دارایی مقامات و مسئولان را می‌توان اقدامی پرمنفعت و با ارزش در نظر گرفت. طبق قانون، من و همه همکاران در مجموعه استانداری سیستان وبلوچستان، در این سامانه ثبت نام خواهیم کرد. قانونگذار بنا بر شرایط کاری، عده‌ای از مقامات و مدیران را موظف به ثبت دارایی شان قبل و بعد از پذیرش مسئولیت در این سامانه کرده که قابل تمکین و احترام است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=297506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر