4

سامانه نام‌نویسی اینترنتی دانش‌آموزان (سناد)، آماده فعالیت است.

  • کد خبر : 3054
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹

یوسف نوری اظهار داشت: همکاران استانی و نیروهای ادارات مناطق آموزش به منظور استفاده از سامانه نام‌نویسی اینترنتی دانش‌آموزان (سناد)،‌ آموزش‌های لازم را از طریق L.M.S (آموزش‌های مجازی) طی کرده‌اند. رئیس مرکز آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه «نام کاربری و رمز عبور» در اختیار استان‌ها و مناطق قرار […]

یوسف نوری اظهار داشت: همکاران استانی و نیروهای ادارات مناطق آموزش به منظور استفاده از سامانه نام‌نویسی اینترنتی دانش‌آموزان (سناد)،‌ آموزش‌های لازم را از طریق L.M.S (آموزش‌های مجازی) طی کرده‌اند.

رئیس مرکز آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه «نام کاربری و رمز عبور» در اختیار استان‌ها و مناطق قرار گرفته است، تصریح کرد: مناطق آموزش و پرورش این اطلاعات را از اول تیرماه در اختیار مدیران مدارس قرار خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: مراحل انجام کار با صدور اطلاعیه‌های تکمیلی مربوط به شیوه‌نامه نام‌نویسی اینترنتی، از طریق سایت مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به اطلاع فرهنگیان، عموم اولیا و دانش‌آموزان خواهد رسید.

نوری افزود: نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان از اول تیرماه صرفاً برای دانش‌آموزان مقطع «ابتدایی» انجام می‌گیرد و نام‌نویسی ورودی‌های مقاطع تحصیلی «راهنمایی و متوسطه» نیز در روزهای آینده اعلام خواهد شد؛ همچنین، ثبت‌نام «میان‌پایه‌ها» در تمامی مقاطع تحصیلی از اول تیرماه از طریق مدیران مدارس انجام خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط ‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی در پایان اظهار داشت: دانش‌آموزان ورودی (دانش‌آموزان پایه‌های اول تمام مقاطع تحصیلی) ابتدا باید به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و ضمن ارائه مدارک شناسایی و آموزشی خود به مدیر یا عوامل اجرایی مشخص شده، «کد ثبت‌نام اینترنتی» را دریافت و از آن طریق اقدام به ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3054

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چراسایت باز نمیشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر