3

عباسی گفت: ورزش صبحگاهی در سراسر کشور اجرا می شود

  • کد خبر : 31468
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶

همه شادابی جامعه و بهره وری در مسیر زندگی انسان ها چه فردی و چه اجتماعی بخش بسیار مهم آن مربوط به این است که ما چقدر ورزش را در زندگی خودمان طراحی و برنامه ریزی کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت : فدراسیون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، انجمنی با عنوان ورزش سالمندان دارد که ورزش های صبحگاهی را در کشور طراحی و اجرا می کند که بسیار نیز موفق بوده است و جلسات بسیار خوبی در آن برگزار می شود .
افق نیوز:عباسی در حاشیه پیاده روی بزرگ سالمندان در مصاحبه با خبرنگار ما درباره برنامه های این وزارتخانه در هفته سلامت گفت : در سراسرکشور مراسم مشابه ای برگزار شده است.
وی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری که ورزش برای همه لازم و برای سالمندان واجب است اشاره کرد و افزود: تحقیق جامع جهانی نشان می دهد اگر کسی سه شرط یعنی غذای متناسب با سن ، ورزش متناسب با جسم و نیز شادابی و خوش بینی را برای خود ایجاد کند می تواند انسان موفقی در زندگی باشد و در طول زندگی ۲۰ سال عمر بیشتری داشته باشد .
عباسی گفت : با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند ، این فرمایش بسیار حکیمانه است و همه کارگزاران کشور را بر این وا می دارد که در این خصوص برنامه ریزی گسترده ای داشته باشند .
وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت : همه شادابی جامعه و بهره وری در مسیر زندگی انسان ها چه فردی و چه اجتماعی بخش بسیار مهم آن مربوط به این است که ما چقدر ورزش را در زندگی خودمان طراحی و برنامه ریزی کنیم و موقعیت سلامت را که ورزش بهترین پیشگیری است در زندگی مورد توجه و برنامه ریزی قرار دهیم .
عباسی گفت: خوشبختانه در شورای عالی ورزش همگانی که وزارت بهداشت و سایر دستگاه های مربوط نیز در آن عضو هستند این موضوع یکی از تاکیداتی است که همواره مورد توجه قرار گرفته است و در کل کشور نیز برنامه های مشترکی را خواهیم داشت بویژه برای سالمندان که ورزش برای انها واجب است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر