2

در سال جاری چند خودروی جدید وارد بازار می باشد

  • کد خبر : 31968
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵

مدیر صنایع خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خبر داد :عرضه چند خودرو جدید به بازار در سال جاری

مدیر صنایع خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) مهمترین اهداف خودرویی این سازمان در سال جدید را اعلام کرد و از عرضه چند خودرو جدید به بازار در سال جاری خبر داد.

رضا مفیدی اظهار کرد: در سیاست‌گذاری‌های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سال ۱۳۹۱ سال تنوع تولید محصولات در تمام خودروسازان کشور به‌ویژه دو قطب اصلی تولید خودرو است.

وی با بیان این‌که در سال جاری تنوع تولید محصولات خودرویی بیش از سال گذشته خواهد بود، خاطرنشان کرد: امسال چند محصول جدید در حوزه سواری و سنگین وارد بازار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به محصولات دنا و رانا از سوی ایران خودرو و فیس‌لیفت تندر۹۰ از سوی سایپا (پارس خودرو) اشاره کرد. در حوزه تجاری نیز محصولات جدیدی از جمله آریا از سوی ایران خودرو دیزل به بازار عرضه می‌شود.

مدیر صنایع خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ادامه داد: براساس سیاست‌گذاری صورت گرفته در سال‌های آینده نیز چند خودرو جدید با استفاده از پلت‌فرم ملی تولید خواهد شد، به‌گونه‌ای که امیدواریم در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ شاهد عرضه چند محصول ملی جدید به بازار باشیم.

ایسنا-مفیدی تصریح کرد: از نظر سازمان گسترش، سال جاری سال تنوع تولید محصولات خودرویی در کشور بوده و تمام اقدامات نیز در این راستا خواهد بود. امیدواریم که در سال جاری متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از تولید ملی و ارتقای آن در صنعت خودرو به خوبی محقق شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=31968

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر