3

هدیه دختر امام (ره) به سید حسن نصرالله در سفر به لبنان چی بود؟

  • کد خبر : 32127
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸

دختر امام (ره) در این سفر هدیه‌ای را برای سید حسن در نظر گرفته بود که این هدیه در قاب و جعبه‌ای نفیس قرار داشت.

مجتبی رحماندوست، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفت و گو با «خبرگزاری دانشجو» به سوالات مختلفی درباره مسائل روز سیاسی کشور پاسخ داد.

در ادامه بخشی از مصاحبه مجتبی رحماندوست را که به بیان خاطره ای ناگفته از امام (ره) و سید حسن نصرالله پرداخته است ارائه می شود و مشروح این مصاحبه نیز به زودی منتشر خواهد شد.

رحماندوست که به عنوان دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، دیدارهایی را با مسئولان فلسطینی و حزب الله داشته است، به دیدار این جمعیت با سیدحسن نصرالله در لبنان اشاره کرد و گفت: در این سفر زهرا مصطفوی، دختر امام (ره) که رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین هستند، با ما همراه بود.

رحماندوست ادامه داد: دختر امام (ره) در این سفر هدیه‌ای را برای سید حسن در نظر گرفته بود که این هدیه در قاب و جعبه‌ای نفیس قرار داشت.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با سید حسن نصرالله داشتیم، مصطفوی این هدیه را به وی تقدیم کرد؛ این در حالی بود که ما نیز از محتوای جعبه اطلاع نداشتیم.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین افزود: پس از اینکه دختر امام (ره) هدیه را به سیدحسن نصرالله تقدیم کرد، همه ما مشتاق بودیم که بدانیم در این جعبه چیست.

وی تصریح کرد: وقتی سید حسن نصرالله درب جعبه را در مقابل همه ما گشود، دیدیم ایشان یکی از عمامه‌های امام (ره) را به سید حسن هدیه کرده است.

رحماندوست ادامه داد: نمی‌دانم نیت دختر امام (ره) از این هدیه چه بود، اما احساس می‌کنم که وی به طور غیرمستقیم به سید حسن نصرالله گفت، آن عمامه‌ای که زمانی بر سر امام (ره) بود و ایشان با آن تاثیرگذاری عمیقی در مسائل جهان اسلام داشتند، اکنون می‌تواند بر سر شما قرار بگیرد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان در پایان گفت: به نظر من زهرا مصطفوی انتخاب خوبی کرده‌ و هدیه مناسبی را برای سیدحسن در نظر گرفته بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر