2

مقام سابق آمریکایی: ترامپ یک بار پیشنهاد فروختن «پورتوریکو» را مطرح کرد

  • کد خبر : 325777
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

یکی دیگر از مقام‌های سابق دولت آمریکا اظهارات جدیدی درباره سبک مدیریتی سرگردان و بی‌نظم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرده است.

مقام سابق آمریکایی: ترامپ یک بار پیشنهاد فروختن «پورتوریکو» را مطرح کرد

به گزارش افق انلاین ، اظهارنظرها درباره سبک مدیریتی سرگردان و نامنظم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ادامه دارد و سرپرست سابق وزارت امنیت داخلی این کشور گفته که ترامپ هنگام بروز طوفان در «پورتوریکو» پیشنهاد فروش این جزیره را مطرح کرده اگرچه این پیشنهاد هیچ‌گاه به صورت جدی مطرح نشده است.

«الین دوک» که بعد از انتقال «جان کلی» از سمت وزیر امنیت داخلی به رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در سال ۲۰۱۷ به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شده بود گفته که از پیشنهاد ترامپ برای فروختن این جزیره جا خورده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از این مقام سابق آمریکایی نوشته است: «می‌دانید، اولین پیشنهادهای رئیس‌جمهور بیشتر ماهیت تجاری داشتند. مثلا می‌گفت می‌توانیم تأمین برق را برون‌سپاری کنیم؟ می‌توانیم این جزیره را بفروشیم؟ یا اینکه می‌توانیم سرمایه‌گذاری‌مان را در آنجا قطع کنیم؟»

البته دوک اضافه کرده که پیشنهاد فروختن این جزیره هیچ‌وقت به صورت جدی از سوی ترامپ مطرح نشده است.

این مقام سابق آمریکایی هنگام بروز طوفان «ماریا» در پورتوریکو یکی از مقام‌های دولت ترامپ بود. او در زمان اعلام تصمیم ترامپ برای ممنوع کردن ورود شهروندان اکثر کشورهای مسلمان به خاک آمریکا هم در این دولت سمت داشت.

او با وجود اعلام حمایت از برخی تصمیم‌های ترامپ در خصوص مسائل مهاجرتی گفت که پیام ریاست‌جمهوری ترامپ از «اول آمریکا» به «فقط آمریکا» تغییر پیدا کرده است.

پورتوریکو مجمع‌الجزایری است در شمال شرقی منطقه کارائیب است که تحت حاکمیت سیاسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. طوفان ماریا در سال ۲۰۱۷ در این جزیره خرابی‌های زیادی به بار آورد و به کشته شدن دست‌کم ۱۳ نفر منجر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=325777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر