5
محمد البخیتی:

ترور وزیر ورزش و جوانان یمن بدون پاسخ نخواهد ماند

  • کد خبر : 335167
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به شهادت حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن واکنش نشان داد و گفت که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

ترور وزیر ورزش و جوانان یمن بدون پاسخ نخواهد ماند

به گزارش افق آنلاین به نقل از المیادین، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به شهادت حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن واکنش نشان داد.

وی افزود: کشورهای ائتلاف تحت سرکردگی سعودی عامل جنایت ترور وزیر ورزش و جوانان یمن هستند. مزدوران کشورهای ائتلاف عاملان جنایت ترور وزیر جوانان و ورزش یمن هستند. عملیات ترور بدون پاسخ نخواهد ماند و حق ملت یمن است که به شیوه ای که مناسب می بیند، پاسخ دهد.

البخیتی تاکید کرد: تشدید تحرکات از جانب دشمنان، مقابله به مثل را به دنبال خواهد داشت. هدف قرار دادن یکی از وزیران دولت صنعا در راستای تشدید تحرکات دشمن است و با مقابله با مثل روبرو خواهد شد.

وی اعلام کرد: یمنی ها فرودگاههایی را که از آن برای هدف قرار غیرنظامیان یمنی استفاده می شود را هدف قرار می دهند. ما مراکز و تاسیسات غیرنظامی را هدف قرار نمی دهیم زیرا با ما شرف می جنگیم.

البخیتی افزود: حملات ضد کشورهای ائتلاف تحت سرکردگی ریاض روز به روز گسترده تر خواهد شد و ما به ضربات قوی روی می آوریم. حملات به فرودگاههای سعودی دردآور برای آنهاست؛ اما تصمیم توقف جنگ در دست آل سعود نیست.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=335167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر