2

۲۰ درصد از کل مبلغ قرارداد بازیکنان تیم پرسپولیس کسر خواهد شد

  • کد خبر : 34353
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

در خصوص باخت این تیم برابر الاتحاد باید بگویم نه تنها آنها بلکه همه اعضای باشگاه و تیم مسئول این ناکامی هستند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در چند ماه اخیر صبر کردم و صحبتی به زبان نیاوردم تا در بازی های آسیایی روحیه سرمربی و بازیکنان خراب نشود اما کادر فنی و بازیکنان نتوانستند از فرصت های بوجود آمده استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان پس از باخت تیم پرسپولیس برابر الاتحاد و حذف از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گفتگویی با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: هر چند که در انتهای فصل به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می گویم ولی در خصوص باخت این تیم برابر الاتحاد باید بگویم نه تنها آنها بلکه همه اعضای باشگاه و تیم مسئول این ناکامی هستند و لذا ۲۰ درصد از کل مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم کسر خواهد شد و کادر فنی نیز باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه پرسپولیس باید از اشتباهات خود درس بگیرد و تغییرات اساسی پیدا کند. نقایص باشگاه باید برطرف شود و تیمی مقتدر و با شخصیت قهرمانی و داشتن انسجام و همدلی در حد و طراز پرسپولیس ساخته شود.

رویانیان در ادامه گفت: از این شکست ها باید درس بگیریم و پلی برای پیروزی های بزرگ بسازیم. به زودی اسامی بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس ملحق می شوند و همچنین بازیکنانی که می توانند از پرسپولیس جدا شوند را اعلام می کنیم و در این بین نیز هرگز نباید از ضعف های کادر فنی، مدیران باشگاه و ساختار تیم بگذریم. به طور قطع به این مساله نیز خواهیم پرداخت و این افراد باید به طور جدی پاسخگوی عملکرد خود باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34353

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر