7

افشای جزئیات جدید‌تری از تخلفات در پرونده بزرگ زمین‌خواری نظرآباد کرج

  • کد خبر : 344224
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۴

رئیس دادگستری استان البرز جزئیات جدید‌تری از تخلفات در پرونده بزرگ زمین‌خواری نظرآباد افشا کرد.

ردپای 3 شهردار سابق نظرآباد در پرونده بزرگ زمین‌خواری/ برخی کارکنان قضایی ‌تحت تعقیب قرار گرفتند‌

به گزارش افق انلاین ، حسین فاضلی هریکندی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد افرادی که در پرونده بزرگ زمین خواری در شهرستان نظرآباد تحت تعقیب قرار گرفتند، اظهار داشت: مساحت اراضی‌ که مسترد شده حدود ۱۲ هزار متر یا ۱۲ هکتار از اراضی محدوده شهر بوده که بازپس گیری شده و اسناد آن نیز تنظیم شده است.

وی افزود: ارزش تقریبی این اراضی حدود ۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

رئیس دادگستری استان البرز با بیان اینکه همکاری خوبی که سربازان گمنام امام زمان (ع) در اداره کل اطلاعات استان در کشف جرم و تکمیل پرونده با مجموعه قضایی استان داشتند منجر به نتیجه شد، بیان کرد: در این پرونده تعدادی از کارکنان وقت شهرداری، سه نفر از شهرداران وقت شهرستان نظرآباد، تعدادی از کارکنان آموزش وپرورش و برخی از روسای وقت آموزش و پرورش، کارکنان ادارات مالیات و برق در این پرونده تعقیب شدند.

وی گفت: تعدادی از کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، برخی از روسای وقت اداره ثبت املاک و اسناد، حتی برخی افراد در دادگستری شهرستان که در آن زمان تبانی داشته‌اند نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه تعدادی از اسناد در منزل برخی از متهمین پیدا شد، تصریح کرد: تعدادی از املاک به نام بستگان کارکنان این ادارات شده بود که همه آن‌ها برگشت داده شد.

وی تصریح کرد: اتهاماتی که در این خصوص تفهیم شده است نیز شامل رشاء، ارتشاء، کلاهبرداری از طریق ثبت و تقاضای ثبت مال متعلق به غیر، تصرف غیرقانونی، ترک فعل و بی مبالاتی منتهی به تضییع اموال عمومی و تصرف غیرقانونی است.

فاضلی هریکندی در پایان ضمن قدردانی از ریاست قوه قضاییه بیان کرد: اقداماتی که از سوی دادگستری استان در این پرونده جهت حل مشکل مردم نظرآباد صورت گرفت یکی دیگر از برکات سفر ریاست قوه قضائیه به استان البرز بوده و رئیس قوه قضاییه به صورت ویژه دادگستری استان البرز را مکلف کرده و دستور دادند تا این پرونده را پیگیری کند و هر اقدام قضایی و حمایتی که لازم بود و از ریاست قوه قضاییه تقاضا کردیم، با نظر مساعد ایشان مواجه شد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=344224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر