3

 اعلام آمادگی بانک صادارات برای بازارگردانی سهام پدیده

  • کد خبر : 363425
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

حجت الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران در جلسه مشترک با مدیران عامل و مدیران ارشد بانک صادرات و پدیده با تاکید بر مساعدت و همکاری در راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های پدیده در مشهد و کیش گفت: برای حمایت از سهام پدیده باید چند سهامدار عمده را وارد و نقدینگی سهام را برای سهامداران خردی که درخواست فروش دارند، فراهم آورد.

 

به گزارش افق نیوز ، حجت الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران در جلسه مشترک با مدیران عامل و مدیران ارشد بانک صادرات و پدیده با تاکید بر مساعدت و همکاری در راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های پدیده در مشهد و کیش گفت: برای حمایت از سهام پدیده باید چند سهامدار عمده را وارد و نقدینگی سهام را برای سهامداران خردی که درخواست فروش دارند، فراهم آورد.

او افزود: لازمه تامین منابع مالی گروه شرکت‌های پدیده طراحی و آماده سازی یک برنامه جامع و زمان‌بندی شده کسب و کار برای تمامی شرکت‌های زیر مجموعه پدیده است.
صیدی با اشاره به اینکه تامین مالی باید نقشه راهی داشته باشد، بیان کرد: مصوبه سران قوا هنوز اجرایی نشده و امیدواریم بتوانیم قدمی برداریم و با اخذ معافیت حد مجاز برای بانک و تخصیص خط اعتباری مصوبه سران قوا، اعتبارات مورد نیاز این مجموعه اقتصادی را فراهم آوریم.او تصریح کرد: پدیده با تغییراتی که در بخش‌های مختلف و برای استقلال شرکت‌های گردشگری، سلامت، خودروسازی، کشاورزی و سهام فراهم آورده فرصت را برای تسهیل در امور فراهم نمود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: به هرمیزان که شرکت‌های گروه پدیده مستقل‌تر می‌شود، ارائه تسهیلات به آن‌ها راحت‌تر شده و تجربه بازار سرمایه نیز نشان می‌دهد که ثبت شرکت‌های مختلفی از یک مجموعه که به صورت مستقل به بورس وارد می‌شود با توجه به شفافیت بیشتر دارایی‌ها می‌تواند تامین مالی بسیار شفاف و راحت‌تری را به همراه دارد.

همچنین علی کریمی رییس هیئت مدیره گروه شرکت های پدیده ضمن تقدیر از حمایت و همراهی همه دستگاه ها به ویژه قوه قضائیه در رسیدگی به مسائل پدیده گفت: در طول سال های اخیر افزون بر صبوری و همراهی سهامداران پدیده نقش قوه قضائیه و به ویژه نماینده دادستان مشهد در رسیدگی و پیگیری مسائل پدیده بی بدیل است و امیدوارم این همراهی ارزشمند تا حل تمامی مسائل و رسیدن به شان و جایگاه حقیقی این پروژه ملی ادامه یابد.

هم اکنون بانک صادرات ایران ۱۴.۴۵ درصد از سهام شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز (گشان) را در اختیار دارد. افزون بر این سهام این بانک با نام «وبصادر» در بازار سرمایه به صورت بر خط معامله می‌شود و ارزش بازاری در بازار دوم بورس بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد تومان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر