5

هتک حرمت اراذل و اوباش در یکی از مناطق اصفهان به یک مادر شهید

  • کد خبر : 3641
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷

بعد اتفاقات از اخیر مانند ضرب و شتم حاج آقا فروزش و همچنین ضرب و شتم مدیر حوزه علمیه محلات در حین امر به معروف و نهی از منکر و تجاوز به عنف اخیر در خمینی شهر و کاشمر و گلستان توسط اراذل و اوباش، اینبار اراذل و اوباش در یکی از مناطق اصفهان به […]

بعد اتفاقات از اخیر مانند ضرب و شتم حاج آقا فروزش و همچنین ضرب و شتم مدیر حوزه علمیه محلات در حین امر به معروف و نهی از منکر و تجاوز به عنف اخیر در خمینی شهر و کاشمر و گلستان توسط اراذل و اوباش، اینبار اراذل و اوباش در یکی از مناطق اصفهان به یک مادر شهید هتک حرمت کردند.

به گزارش حفا نیوز از اصفهان باز هم اراذل و اوباش در اصفهان اقدام به عربده کشی و هتک حرمت به یک مادر شهید و یک پدر جانباز  دیگر شدند.

در این اقدام ناجوانمردانه اراذل و اوباش در یک اساعه ادب هتک حرمت نسبت به یک مادر شهید او را  ضرب و شتم کرده و با شکستن درب منزل این مادر شهید قصد ورود به منزل این خانواده را داشتند که با اقدام جوانمردانه تعدادی از جوانان محل از ورود آنها به این خانه جلوگیری شد.

طی شکایت این خانواده  متاسفانه با تهدید اراذل و اوباش هیچ کدام از اهالی محل از ترس جان خود حاضر به شهادت علیه اراذل و اوباش نشدند.

در همین رابطه طی نامه ای از جناب دکتر ذاکر استاندار اصفهان در خواست کردند که دستور مقابله با این اراذل و اوباش طی هتک حرمت به این مادر شهید را بدهند.

جا دارد جناب سردار کرمی فرمانده انتظامی استان اصفهان به جای طبیعی جلوه دادن این گونه نا امنی ها فکری به حال امنیت و آسایش مردم بکند نه اینکه حادثه ای فجیعی مثل خمینی شهر را به گردن رسانه ها انداخته و در مصاجبه ای اعلام کند انعکاس رسانه ای حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر را باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3641

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام مطلب جالبی بود و موجب تاثر وتالم امت حزب اله ولی دوست گرامی اگر ما معتقد به قانون و حاکمیت آن در کشور هستیم.
    ۱- بدون شکایت چه کسی می تواند وارد موضوع شده و فردی را متهم به جرمی نماید.
    ۲- در موضع خمینی شهر واقعیت از سوی بعضی رسانه ها ارایه نشد و متاسفانه بعضی از دوستان نحوه پوشش و رفتار قربانیان در محفل به اصطلاح خصوصی را ندیده گرفتند.
    ۳- حفاظت از خانواده شهدا و جانبازان عزیز فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه همه ما در برابر آنها مسئول هستیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر