2

نفوذ مدحی یک واقعیت بود. توجه کنیم و جدی باشیم

  • کد خبر : 3656
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۰۳

پس لرزه های نفوذ عمیق دستگاه امنیتی کشور در اپوزیسیون خارج نشین همچنان ادامه دارد. در تازه ترین عکس العمل، حنیف مزروعی نسبت به وجود نفوذی های دیگر هشدار داده و دوستان خود را به دلیل نداشتن شهامت رویارویی با واقعیت ها مورد سرزنش و هشدار قرار داده است. ماجرا از جایی آغاز شد که […]

پس لرزه های نفوذ عمیق دستگاه امنیتی کشور در اپوزیسیون خارج نشین همچنان ادامه دارد.
در تازه ترین عکس العمل، حنیف مزروعی نسبت به وجود نفوذی های دیگر هشدار داده و دوستان خود را به دلیل نداشتن شهامت رویارویی با واقعیت ها مورد سرزنش و هشدار قرار داده است.
ماجرا از جایی آغاز شد که فردی در تماس با بی بی سی و صدای آمریکا مدعی شد وی سایت وزارت امور خارجه ایران را هک کرده است و منابع داخلی بلافاصله هویت فرد تماس گیرنده و ادعای دروغ وی را فاش کردند اما اعلام کردند که از طریق فنی موفق به کشف هویت فرد مذکور- یعنی حنیف مزروعی- شده اند، ولی برخی منابع تاکید کرده اند که این موضوع براساس دلایل فنی ثابت نشده و عامل انسانی باعث لورفتن مزروعی شده است و سایت رجانیوز این خبر را منتشر کرد.
در پی این ماجرا، مزروعی که احساس می کرد وزارت اطلاعات بدجوری او را سرکار گذاشته است طی یادداشتی در وبلاگ شخصی خود که سایت های بالاترین و فیس بوک هم آن را پوشش داده اند نوشت؛ یکی از مسئولان جمهوری اسلامی گفته است شناسایی مزروعی از طریق نفوذی وزارت در بی بی سی و VOA صورت گرفته است، مزروعی در پایان یادداشت خود ضمن ملامت سرویس های اطلاعاتی غرب به خاطر بی توجهی نسبت به نفوذی های وزارت اطلاعات به درون اپوزیسیون می نویسد:
«دوستان! هموطنان! همرزمان! ما هم بی شماریم، هم می توانیم کوهها را جا به جا کنیم مشروط به این که هوشیار باشیم، نفوذ مدحی یک واقعیت بود. توجه کنیم و جدی باشیم تا در آینده با مدحی های دیگری مواجه نشویم»!
موضوع نفوذ به درون اپوزیسیون خارج نشین این روزها به بحث اصلی و داغ ضدانقلاب بدل شده و همه منتظر ظهور مدحی شماره دو هستند و با حدس و گمان یکدیگر را به نفوذی بودن متهم می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر