1

هشدار پرسپولیس برای استقلال: ویژگیِ خاص لوکادیا کار دست استقلال می‌دهد

  • کد خبر : 374599
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مطمئنم باعث شکست استقلال در دربی سرمربی اش خواهد بود.

هشدار پرسپولیس برای استقلال : ویژگیِ خاص لوکادیا کار دست استقلال می‌دهد

رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره بازی دوستانه اخیر پرسپولیس و سپاهان همچنین دیدارهای حساس جام جهانی اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس مقابل سپاهان به نتیجه مساوی ۲-۲ رسید. نظرتان در این باره چیست؟

ما که این بازی را ندیدیم اما قطعاً برای آمادگی هر چه بیشتر پرسپولیس تشخیص داده شده بود که این بازی برگزار شود. نتایج بازیهای دوستانه و خیلی اهمیت ندارد همین که پرسپولیس ۲-۲ مساوی کرد آن هم مقابل تیم سپاهان نشان می‌دهد که این در شرایط خوبی برای دربی قرار دارد.

درباره گلزنی پاکدل و نعمتی نظرتان چیست؟

متاسفانه حامد پاکدل در پرسپولیس خیلی بازی نمی کند و هر زمان هم به میدان رفته ثابت کرده فوتبالیست تاثیرگذاری است اما وقتی بازیکن چند دقیقه به میدان می رود تا بخواهد گرم شود و خودش را در بازی پیدا کند سوت آخر بازی می خورد. باید بیشتر به او وقت داد.

با شناختی که دیاباته از استقلال دارد حضور او مقابل تیم سابقش چقدر به خط حمله پرسپولیس کمک می کند؟

معمولاً بازیکنانی که روبروی تیم سابق شان بازی می کنند برای اینکه ثابت کنند تیم سابق در رابطه با نخواستن آنها اشتباه می کرده انگیزه زیادی دارند. او می تواند به پرسپولیس کمک کند گرچه بازیکنان خارجی خیلی خودشان را درگیر این مسائل نمی کنند و حرفه ای هستند.

دیاباته به استقلالی‌ها ثابت می‌کند اشتباه کردند/ ویژگیِ خاص لوکادیا کار دست استقلال می‌دهد/ مسی کاری می‌کند که رونالدو نمی‌تواند

لوکادیا چطور؟ به نظر شما می تواند در دربی کاری برای پرسپولیس انجام بدهد که گره گشا باشد؟

حُسن بازی لوکادیا این است که درون محوطه ۱۸ قدم به خوبی می‌داند کجا بایستد و کجا ضربه را بزند. لوکادیا بازیکن بیرون ۱۸ قدم نیست. یعنی آن سرعت و تکنیک را ندارد که توپ را بردارد و به داخل برود. در حالی که دیاباته این شرایط را دارد اما ویژگی لوکادیا این است که می‌داند در ۱۸ قدم کجا قرار بگیرد و توپ را جایی بزند که توپ با تور هم برخورد نکند و خیلی آرام تبدیل به گل شود. جایگیری اش عالی است.

شرایط استقلال و ویژگی این تیم را کجا و چه طور می بینید؟

به نظرم استقلال تیمی است که تحت هر شرایطی توپ را روی زمین حرکت میدهد. اگر به مسابقات جام جهانی دقت کنید تقریباً در این دوره همه تیم ها روی زمین بازی می کنند. هلندی ها را ببینید چطور خط هافبک و دفاع آرژانتین را دور می زدند و روی زمین به هم پاس می‌دادند. آرژانتین هم که سرآمد این کارهاست. تیم هایی که فوتبال را به هوا می برند نمی توانند موفق باشند.

برخی کارشناسان استقلالی معتقدند روی نیمکت دو تیم ساپینتو شرایط روحی بهتری برای دربی دارد. آیا شما با این موضوع موافقید؟

این اصلا اینطور نیست! این آقا کنار خط به تیمش هیجان و استرس وارد می‌کند و کلا تیمش را به هم می ریزد. شلوغ کاری او کنار زمین تمرکز بازیکنان خودش را از بین می برد ولی برعکس، یحیی خیلی خونسرد می ایستد و فقط در مواقع لازم ورود میکند. من فکر می کنم اخلاق و رفتار خوب یحیی کاری کند تا تیمش موفق شود و برنده از زمین بیرون بیاید.

پیش بینی تان از نتیجه دربی چیست؟

دربی مثل فوتبال غیرقابل پیش بینی است. قطعاً هر تیمی حقش باشد برنده می شود. من با توجه به شناختی که از پرسپولیس دارم و بازی های آخرش در لیگ را دیدم مطمئنم این تیم برای برد به زمین می رود و قلباً هم دوست دارم پرسپولیس در این بازی برنده شود. اگر تیم در این دربی برنده شود قطعاً میرود برای قهرمانی.

دیاباته به استقلالی‌ها ثابت می‌کند اشتباه کردند/ ویژگیِ خاص لوکادیا کار دست استقلال می‌دهد/ مسی کاری می‌کند که رونالدو نمی‌تواند

بازی آرژانتین مقابل کرواسی را دیدید؟

بله فوق العاده زیبا بود.

نظرتان درباره لیونل مسی چیست؟

هر لقبی به این بازیکن بدهند باز هم برایش کم است. واقعاً یک فوتبالیست استثنایی است. در دقایق پایانی بازی با این سن و سال چنان استارت می زد که مشخص بود چقدر از نظر بدنی آماده است.

فرق بزرگ مسی و رونالدو چیست؟

رونالدو فوتبالیست خوبی است اما می‌دانید چرا افت کرده! چون تکنیک مسی را ندارد. باید به او پاس بدهند تا در فضا برود و گل بزند اما لیونل مسی در یک وجب جا می تواند چهار نفر را دریبل بزند و از بین همان ۴ نفر پاسی بدهد که هیچ کس نمی تواند بدهد. این ها فرق مسی و رونالدو است.

فکر میکنید آرژانتین بتواند امسال قهرمان شود؟

اگر فرانسه بالا بیاید این احتمال برای آرژانتین کمتر می‌شود. چون فرانسه خط دفاع خوبی دارد اما بازیکنی مثل مسی حتی در شرایط سخت تر از این هم می تواند شگفتی بیافریند. ولی به طور کلی فکر می کنم جای خالی یک جام جهانی در تالار افتخارات مسی کم است. واقعا حیف است فوتبال این بازیکن بدون این جام تمام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=374599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر