1

هم افزایی قشم و بندر خمیر برای بهبود خدمت رسانی به گردشگران نوروزی

  • کد خبر : 375883
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه بین المللی قشم با حضور فرماندر خمیر، از وضعیت ارائه خدمات به گردشگران در اسکله های لافت و پهل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری افق از قشم، افشار فتح الهی مدیرعامل منطقه آزاد قشم امروز در این بازدید بر ضرورت ساماندهی و بهسازی اسکله های بنادر لافت و پهل، تا پیش از فرارسیدن نوروز و ایام پرتردد گردشگری تاکید کرد.

در این بازدید صحبت هایی پیرامون افزایش همکاری میان سازمان منطقه آزاد قشم و فرمانداری خمیر در محدوده بندر پهل با هدف بهبود وضعیت خدمات رسانی به گردشگران و بهسازی شرایط برای تردد در این مسیر، مطرح شد.

انجام عملیات لایروبی در بندر پهل با هدف افزایش ظرفیت پهلوگیری و تردد لندینگ کرافت ها و تسهیل عبور و مرور  گردشگران و بهبود خدمات رسانی در این مسیر در کوتاه ترین زمان ممکن موضوعی بود که مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.

اصلاح و بهسازی مسیرهای ورودی و خروجی بنادر لافت و پهل، افزایش لاین های تردد اتومبیل ها جهت روان سازی تردد، اصلاح تابلوها و علائم هشدار دهنده و همچنین آماده سازی پارکینگ برای استفاده گردشگران از موضوعاتی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای تسریع در اجرای آن، دستوراتی صادر کرد.

 چندی پیش دو دستگاه خودروی آتش نشانی توسط سازمان منطقه آزاد با هدف ارتقای ایمنی بنادر لافت و پهل در اختیار این بنادر قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375883

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر