3

بورس سبز پوش شد

  • کد خبر : 381541
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

معاملات امروز بازار سرمایه بر خلاف روزهای گذشته متعادل تر دنبال شد و دست برتر با خریداران بود.

به گزارش خبرگزاری افق :بازار سهام سومین روز کاری هفته را برخلاف روز گذشته متعادل تر آغاز کرد و با توجه به روند صعودی معاملات گروه خودرو وضعیت بازار نسبت به روزهای گذشته سبزتر و متعادل تر دنبال شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۶۲۰۰ واحدی  به ۱ میلیون و ۱۹۷۳ هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۱۳ هزار و ۱۷۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۹۹ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «رمپنا» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «صبا»، «خاور» و «کگهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خساپا»، «خزامیا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «نیان» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۸ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد  ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۷۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۴۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۶۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۲۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=381541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر