1

دو بازی ،آخرین فرصت های مانوئل برای فرار از برکناریش است

  • کد خبر : 40308
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۹

در مورد جانشین مانوئل حرف و حدیث های زیادی مطرح است و امروز روزنامه ها از احتمال بازگشت دنیزلی به پرسپولیس خبر داده اند ولی این مربی به هیچ عنوان قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد

شاگردان مانوئل ژوزه با انجام بازی های ضعیف هواداران این تیم را ناامید کردند.
به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حالی دچار این بحران شده که مانوئل هم به شدت از سوی رسانه ها و اکثر پیشکسوتان پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته، هر چنه که برخی هم معتقدند این مربی دیر به پرسپولیس ملحق شده و فعلا باید به او زمان داد.
رویانیان در آخرین مصاحبه خود برکناری مانوئل را بی عقلی توصیف کرد تا نشان دهد که همچنان از این مربی حمایت می کند ولی او در جلسات پنهانی که با سرمربی پرسپولیس داشته، از عملکرد ژوزه انتقاد کرده است. می گویند مدیرعامل پرسپولیس حتی به مانوئل اولتیماتوم داده که پرسپولیس از بازی با نفت تهران و سپاهان که در هفته های هشتم و نهم برگزار خواهد شد باید ۶ امتیاز بگیرد. این دو بازی آخرین فرصت های مانوئل برای فرار از برکناری است هر چند که اگر رویانیان قصد اخراج سرمربی را داشته باشد، این اتفاق بیش از ۳ میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه خواهد داشت چرا که باید حق و حقوق کادر فنی را به طور کامل پرداخت کند.
در مورد جانشین مانوئل حرف و حدیث های زیادی مطرح است و امروز روزنامه ها از احتمال بازگشت دنیزلی به پرسپولیس خبر داده اند ولی این مربی به هیچ عنوان قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و امکان بازگشت او صفر است. پرسپولیسی ها اگر بخواهند کسی را جانشین ژوزه کنند، این فرد قطعا ایرانی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر