1

آیت‌الله علم‌الهدی:فیلم کلاه پهلوی ازمضرترین فیلم هاست

  • کد خبر : 41556
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷

سریال «کلاه پهلوی» از مضرترین فیلم‌هاست، این سریال به جای نشان دادن مظالم “رضاخان”، باعث ترویج بی‌حجابی و بی‌بند‌وباری خواهد شد.

افق(ofoghnews.ir): آیت‌الله “سیداحمد علم‌الهدی”، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد مقدس، که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، به تقارن “دهه کرامت” و “هفته دفاع مقدس” اشاره کرد و گفت: مقارن شدن دهه کرامت و هفته دفاع مقدس حاکی از واقعیت خاصی است؛ حضرت معصومه(س)، حضرت زینب(س) دوم اسلام و سومین چهره‌ دفاعی در بین زنان اهل بیت(ع) به شمار می‌آیند و حضرت احمدبن موسی(ع) نیز از حامیان ولایت بوده‌اند.

وی تصریح کرد: ‌امسال در هفته دفاع مقدس علاوه بر رزمندگان، این دو چهره‌ی الگوساز را هم داریم که از حریم ولایت تا پایان جان دفاع کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در شرایط کنونی که متأسفانه تهاجم به ولایت، به اوج رسیده است، از بعثت تاکنون سابقه نداشته است که امت اسلامی این‌گونه برای حمایت از پیامبر(ص) به پا خاسته باشند. دشمن، جان پیامبر(ص) و حریم شخص رسول‌الله(ص) را نشانه گرفته است. امسال دفاع بیش از گذشته ضروری است و الگوی ما این دو چهره حامی ولایت و رزمندگان اسلام، هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه به فلسفه گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: یادبود دفاع مقدس برای تجدید خاطر‌ه‌ها نیست بلکه برای تجدید آموزه‌هاست.

این استاد حوزه علمیه مشهد مقدس، به دو آموزه‌ مهم دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایثارگران ما با اسلحه وارد میدان نشدند، بلکه با جسم و جان وارد شدند و آموزه دیگر برای مسئولین این است که مردم قدرت نظام هستند و به پشتوانه این مردم باید مقابل زورگویی‌ها بایستند. این باور برای دشمنان به وجود آمده است. امروز قدرت نظام در۷۵ میلیون انسان خلاصه می‌شود که هیچ قدرتی توان برابری با آن را ندارد.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه به انتقاد از برخی برنامه‌های صداوسیما پرداخت و گفت: در فیلم “بیدارباش”، سنگر فرماندهی را محل خواستگاری نشان می‌دهند و در فیلمی هم که پارسال پخش شد، این ماجرا وجود داشت. در هر فیلم و سریالی که وجود یک طنز محور فیلم قرار می‌گیرد، بقیه مسایل به حاشیه رانده می‌شود.

وی در ادامه با تمجید از سازندگان سریال «حضرت یوسف(ع)»، گفت: یک هنرمند ما “یوسف” را می‌سازد که در حساس‌ترین لحظات، روابط بین زن و مرد بسیار هنجارمند و زیبا به تصویر کشیده می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: عزیزانی که این فیلم‌ها را درست کرده‌اند، غرض سوء ندارند؛ اما توجه کافی نداشته‌اند، هنرمندان در کار تولید این دست فیلم‌ها باید روانشناسی دینی را هم مورد توجه قرار دهند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر